Gå til innhold

Juni: Tenner!!


Ønskejenta&Joakim070606

Anbefalte innlegg

Hvor mange tenner har våre herlige juni barn fått da??

 

Joakim har da 3 nede og 3 oppe! Han fikk sine første 2 da han var 2 1/2 mnd, plutselig nå i julen ble det ekstra mye sikling, og poff poff poff, POFF... Så fikk han 4 til!

 

Må si amming er veldig spennende omdagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åjjj ja da e d jo nesten risikosport å amm..

her har lillegutt bærre to små blonde tenner nede, men har kjennt mange humper rundt i munnen, så vi venter spent på når d kommer flere :)

 

men han kan bit tel over puppen vess han vil, og ingen kan kom å førtell me at d ikke e ondt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet akkurat hva du prater om! ÆVVE!! Jeg holdt faktisk på å gi opp ammingen pga han bet meg hver bidige gang.. Men plutselig ga han seg med det.. De gangene det skjer nå er det kun "uhell" =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja e skjønna d godt!! har lært me tel å se på Noah når han kommer tel å bit, han e ikke sulten da og skal bærre lek og kos m puppen.. også har han bidd veldi flenk tel å snik dn eine arma tel dn andre puppen, og tar tak i brøstvorta og dreg og klip samtidig!!! ondt ja!!! men bitinga e verre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha ha ha, ja de er festlige disse små! har også opplevd den "mamma, skal vi sjekke hvor lang brystvorten din kan bli" leken... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja: au au! Er også en av dem som har holdt på å gi opp amming og det hele, er såååå øm på puppene nå. Og når jeg skriker au, ler lillemann og synes det hele er så festlig.

Heldigvis har han gitt seg litt med bitinga i puppen (om han ikke er mett og vil leke...), men er derimot ivrig på å bite meg i haka og kinnet. Biter ikke pappan, men bare meg. De er sylskarpe disse tennene, Timian har 2 oppe og 2 nede samt flere påvei nede.

 

Men ellers er det en super alder på våre sjarmiser nå må jeg si! Koser oss masse vi ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmmm.. dette hørtes ikke godt ut! Vesla har kun fått en tann nede. Håper de andre lar vente på seg litt : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her har "vi" fått 2 tenner.. nede i midten:))

 

og han har aldri bitt meg i puppen!!! burde jeg kanskje ikke sagt det?? han eeeelllsker puppen! har hatt en veldig ukonsentrert periode, men er ivrig nå igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha ha ha! Ja, tøtten min gir meg også det gliset når han biter til! Moro å se mor vri seg i smerte!

Joakim har og begynt med det å ha munnen hans i ansiktet litt! Det er som om han prøver å drukne meg i sikel.. tihi! Han har enda ikke bitt meg da, men er veldig obs på det! =)

 

Ja det er en herlig tid nå altså! Jeg føler at jeg begynner å bli godt kjent med personligheten til gutten min!

 

Jeg kunne aldri forestillt meg alle gledene ved å bli mamma! Det er helt seriøst verdens beste jobb!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tenner enda her....men kjenner flere knall harde "dotter" i gummen hans...så får håpe de kommer snart...han klør og klør og klør og KLØR stakkar!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har - jeg må nesten si heldigvis! - ikke fått noen tenner enda. Han klarer å bite og gnage godt i puppen likevel, så det er kanskje like greit at han ikke har tenner.

Eldstejenta fikk tenner først da hun var 10 måneder, og da kom det 4 stykker på en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

2nede kom da hun var 4 måneder to oppe kommer nå =0)amming ble det slutt på for to dager siden. Jenta biter =0(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...