Gå til innhold

Akupunktur og røykeslutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En jordmor her hvor jeg bor, gir akupunktur for å hjelpe gravide til å slutte å røyke. Har noen erfaring med dette? Lurer på å bestille time på mandag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke klarer å finne den rette inspirasjonskilden til å slutte, så for all del prøv akupunktur. Husk at tro flytter fjell:) Og kan jo være greit å ha noe ekstra å støtte seg til? Jeg sluttet av stahet og var motivert fordi jeg er gravid. Men klart det varierer fra person til person. Men må komme med et råd, for det fungerte for meg. Se for deg at den pakka med sigaretter du har nå, er den siste pakka i hele verden. Så trapper du ned dag for dag helt til den er tom. Jeg begynte med 6,5,4 og så var det bare 3 igjen. Etter det kjøpte jeg ikke mer røyk, men klart jeg hadde litt hjertebank. Skal innrømme det:) Ikke for at jeg mener dette vil fungere for alle, men det kan da ikke skade om man prøver heller? Men akupunktur kan hjelpe, og er som sagt en god medspiller i røykeslutt. Men du må ville det selv, ellers tror jeg ingenting fungerer. Lykke til i allefall, og håper du klarer å slutte fort:)! Dæven så mye spenn du sparer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...