snull Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Har en liten storspiser her...hun er 8 mnd og får brød til frokost, grøt til lunsj og middag og 1 middagsglass til middag. Ellers pupp og litt frukt. Hun spiser grøt av 200 ml vann, men virker som om hun godt kan spise mer...kan jeg gi mere enn dette, eller blir det for tungt for maven hennes? Er litt hard i magen fra før av! Takk for svar
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Jøss,glad i mat hun jenta di da Har hendt gutten min har spist grøt av oppimot 200ml vann,men stort sett så holder det med 150ml. Jeg selv har blitt mer nøye med å gi han masse å drikke i løpet av dagen,da orker han ikke sååå mye grøt og er mer fornøyd Kan vel bli litt hardt for magen,men sikkert ikke verre enn at det hjelper med malt eller litt sviskesaft eller pure
snull Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2007 ja, hun er en skikkelig storspiser...,men er ei lita pia...8mnd og 7.5 kg Men det er full rulle dagen lang Prøver å gi henne vann innimellom,men hun er ikke så veldig begeistret for det. Etter grøten spiser hun også ca 1/2 beger fruktmos. Skal prøve med litt sviskesaft i grøten hennes ja, kanskje det hjelper på magen hennes....blir helt knallerød i fjeset sitt når det er bæsj på tur stakkar lita Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå