Gå til innhold

Tony kom 4.Januar. 6 dager før termin!! (fødselshistorie)

Anbefalte innlegg

HeiHei...

Da er lillegutt kommet til værden!

Det hele startet torsdags morgen kl 05.30. Våknet med rier, eller maserier som jeg trodde det var! De fortsatte utover dagen, tenkte ikke så mye over det. Men de begynte å gjøre vondt i 10 tiden. Ringte jordmor å fikk komme inn kl.12.30 for en sjekk.

Da hadde jeg 2 cm åpning og dro hjem igjen. Tok en dusj, å riene tok seg opp. Fikk kjærsten hjem fra jobb og dro inn på føden.

Kl. 15.00 var jeg der og hadde 4 cm åpning, ble lagt inn og fikk satt epidural med en gang, for riene var kraftige. Epiduralen fungerte kjempe bra, lå der i sengen å venta venta.. Snakka med mange i tlf og sendte sms og rett å slett kjeda meg litt. Kl 18.00 hadde jeg 6 cm åpning. Kl. 19.00 tok jordmor vannet og kl. 19.30 var hodet så langt nede at jeg kunne presse. Først nå fikk jeg litt vondt igjen. Etter 6 pressrier, tilsammen 20 min var han ute.

Det var en kjempe opplevelse, jeg var førstegangsfødene og det gikk som en drøm.

Tony er 51 cm lang og veier 3100 gr...

Allt gikk bra med melk og amming så vi er allerede hjemme;) Etter bare 2 netter på sykehuset!!

Lykke til alle dere som skal føde, det er en knall opplevelse og epidural, det er himmelen;)

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...