Gå til innhold

Ligge på eget rom


js74

Anbefalte innlegg

Hvor sover barna deres?

Vi la gutten vår for første gang på eget rom i kveld. Han har sovnet nå, sovnet greit, men er litt spent på natten. Han var 6 mnd 3/1.

Flere som har barna på eget rom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vår gutt flyttet på eget rom (vegg i vegg ved våres rom, uten dør) da han var ca 6uker. Da var det slutt på ammingen, så ingen grunn til å ligge rett ved siden av oss. Sover mye bedre i senga si også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min eldste sov i egen seng på vårt rom til hun var nesten året, minsten sover i egen seng inne hos oss nå, liker å ha han der til dette med å snu seg om natten er i boks jeg, kjedelig å fly helt inn i et annet rom om han våkner fordi han ligger feil vei :) så det er vel helst det at jeg vil fly minst mulig om natten akkuratdet da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han snur seg masse på gulvet om dagen, men gjør det ikke i sengen, enda...

Er veldig spent på hvordan det vil gå at han ikke ligger inne hos oss. Var vel egentlig mannen min som synes det var på tide å få igjen soverommet sitt, hadde det vært opp til meg hadde han nok ligget hos oss en lang stund til.

Vi får se i morgen om noen av oss har sovet bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi la snuppa på eget rom i jula, hun er 5,5 mnd. Har gått veldig fint. Noen netter sover hun hele natta uten en lyd, men må ofte inn en gang eller to for å putte inn smokken.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa sovner i egen seng på vårt rom, men havner i senga vår fra 24 ca fordi jeg ammer så ofte og blir så sliten av å gå ut av senga hele tiden. Vi flytter om en uke, og i det nye huset skal hun sove på eget rom, da er hun 5,5mndr. Blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tja, husker ikke helt, men det var vel når han var 2 mnd eller no. Hverken jeg eller gutten fikk somve godt i samme rom. Han lagde lyder og lukta melk og jeg sovna ikke pga lyder. Så han ligger i naborommet og jeg hører hver minste lyd både i senga mi og på tv-rommet langt unna ; ) Sover ikke hele natta ennå...phu!!!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Victoria har sovet på eget rom siden hun var ca 4 måneder. Rommet hennes ligger mellom stua og vårt soverom, så vi hører henne godt uansett hvor vi er. Hun sover godt på eget rom, og vi sover godt.

Jeg har aldri ammet henne i vår seng, så for meg går det fint å stå opp når hun skal ha mat. Har helt siden hun ble født ammet henne i sofa'n på stua, og det kommer jeg nok til å fortsette med.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi hatt to netter på eget rom. Det går over all forventning. Begge netter har han sovet til 05.30 uten å våkne, får litt mat da og sover ca 2 timer igjen.

Er nok jeg som har vært mest nervøs for dette, for lillegutt klarer seg fint. Nå sover vi mye bedre alle tre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke flyttet Karsten enda, han sover fortsatt i sin egen seng ved siden av oss. Etter siste amming (og i blant litt tidligere) blir han liggende ved siden av meg i vår seng. Har snakket om å flytte ham på eget rom, men det er helt på andre siden av leiligheten. Synes jeg ammer for mye om natta fortsatt til at jeg har lyst til å flytte ham. Men det kan jo være at han ikke hadde våknet like mye dersom han fikk sove for seg selv. Merker han blir forstyrret om kvelden når vi kommer for å legge oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa sov på eget rom siden hun var 4 mnd, vegg i vegg med vårt soverom. Og det har funket veldig fint. Bde snuppa og jeg sover bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...