Gå til innhold

Når babyene deres sover i senga på dagtid, har dere det mørkt der da? Eller gjør dere forskjell på natt og dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har det mørkt, men vet ikke om det er "riktig",

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slår av lyset hvertfall når han skal sove,blir jo ikke helt mørkt på dagen uansett :) Men hvis lyset står på blir han bare liggende å surre,leke,slå sutten inn i sprinklene på senga..hehe Så fort lyset blir slått av roer han seg :)

Skrevet

har lite lys på om dagen, å lager en del "lyd" så han ikk sover så tungt. om natta er lyset av, å han er nærmest i koma da...

Skrevet

slår av lyset, men han sover aldri mer enn 45 min av gangen på dagtid uansett.

Skrevet

Har lyset på om dagen =)

Har til nå latt henne sove i vogn baggen på stua på dagen, men nå ligger hun i senga. Bare så jeg skal kunne gjøre noe mens hun sover uten å passe på at hun ikke våkner. Hun er 6 mnd...

Skrevet

Min baby er en mnd idag. Jeg har allerede nå prøvd å gjøre for forskjell på dag og natt. På natta er det mørkt. kun litt lys fra gangen.Under ammingen har vi tillegg svak nattbordslampe på. Har ikke på lys på dagen, men da er jo det noen lunde lyst. Pluss at jeg har nattbordslyset på om dagen, når det er mørkt.

Skrevet

Hun sover i vuggen i stuen på dagtid, med lys på og vanlige lyder som radio, tv, oppvask etc. ihvertfall så lenge det går bra, hun er 3 mnd nå. mange blir mer forstyrret av lyder etc når de blir litt eldre, da kommer jeg til å legge henne på rommet i sengen sin og bare ha litt lys på. kommer litt an på årstiden også. jeg syns likevel det er viktig å skille natt fra dag, at det ikke er like mørkt om dagen som om natten der de sover.

Skrevet

Takk for svar :) Når jeg har lyset på virker det ikke som at hun finner roen, ligger bare å leker med sengekanten og hendene sine, så vi får vel bare fortsette å ha lyset av, hun sover ikke lenge av gangen uansett.

Skrevet

vi har det lyst på romme når han sover på dagtid!! å selvfølgeli mørt på kveldan når han legg sæ!

Skrevet

VI har rullegardinet nede og lyset av både på dagen og på natta. Funker fint her i hvert fall:)

Skrevet

Har nå i det siste brukt senga på dagtid, før har jeg brukt vogna ute. Men hun har vært så veldig forkjøla og hatt litt feber i det siste. Jeg har lyset av, men åpner persienna litt så det kommer litt lys inn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...