solegget sprekker til påske Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 ... har ikke gått opp mer enn 1 kg i uke 28. har vært dårlig hele svangerskapet, og er sykemeldt til termin i april. jordmor er helt rolig i forhold til vektøkning, mens legen er hysterisk så nå skal jeg på ny ul!! enda jormor sier at magen er så stor som den skal være....blir litt komisk og jeg syns det er stor ståhei for ingenting. men greit nok en ekstra ul er greit .-men det er 4 timers reise til sykehuset og jeg blir dårlig av å stresse eller anstrenge meg i hele tatt. skjønner at legen vil være på den sikre sia, men setter man det på spissen så blir jeg ikke tjukkere av dette. bare småirritert og dårlig.
Bambini Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Jeg har gått opp 4 kg, er i uke 25-3, og synes det er greit. De siste 3 kg kom i løpet av den siste mnd. Magen er som den skal sier jordmor, men har nok gått ned litt på lår og rumpe for å få magen.
solegget sprekker til påske Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2007 jeg har nok ikke lagt det ene kg på lårene akkurat men på magen. den er forøvrig akkurat som i forrige svangerskap!!
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 Veninna mi gikk ned 11kg i begynnelsen, (hun var så plaget med kvalme)og hun hadde ikke så mye å gå på heller, det var nippet før hun ble lagt inn på sykehus, men hun begynte heldigvis å legge på seg. Så det ordnetseg tilslutt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå