Elax Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Når er det normalt å få kynnere? Er i uke 23 nå, og har ikke kjent noen ting til det.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Noen kjenner det ikke i det hele tatt. Jeg kjente ikke noe særlig før jeg var nærmere uke 27.
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 Tror det varierer veldig. Jeg merket det veldig tidlig (tror det var i uke 16 eller noe), men er mange, spesiellt førstegangs som ikke merker noe før helt på slutten.
☆Pacific sunset☆ Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 Forrige gang kjente jeg ikke noe til kynnerne før siste halvdel av svangerskapet. Denne gangen begynte jeg å få det i starten av 2. tri
Skimmer Skrevet 6. januar 2007 #5 Skrevet 6. januar 2007 Jeg hadde ikke noe i første svangerskap. Denne gangen har jeg hatt masse fra ca uke 13-14.
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 6. januar 2007 #6 Skrevet 6. januar 2007 Jeg er 3.gangs og er mye plaget med kynnere. Er nå i uke 25. Hadde noen kynnere mot slutten av andre sv.skap, men kan ikke huske å ha hatt noen i første... Kynnere er ikke noe man SKAL oppleve...noen får dem ikke i hele tatt. Det er helt normalt både å ha dem og ikke ha dem:)
Elax Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2007 ok, da slår jeg meg til ro med at jeg er normal : ) Takk for alle svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå