Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 http://www.babybungalow.com/stexbast.html Denne vognen er designet med tanke på både barn og foreldre! Dette må da være den beste vognen å få tak i?! I tillegg er det norsk design, noe en bør sette pris på. Noen som har denne?
It's all about me Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Ville ikke ha hatt den, er dyr og kommer elendig ut i test. Understellet gikk lett i stykker. Vipper lett pga høyt tyngdepunkt. De små hjulene egner seg bra på bar asfalt og butikkgulv, men kommer dårlig fram på snø, grus, terreng, brostein og fortauskanter. Har inge fjæring. Liten oppbevaring under. Liten bag. Vognposer passer ikke i sportsdelen siden stanga går igjennom den. Hmmmm, hva mer har jeg glemt.......
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 Er ikke alle vogner designet med tanke på foreldrene og babyen?
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 Du glemte stygg som fa..!!He-he;-) Hadde heller brukt trillebår....
It's all about me Skrevet 6. januar 2007 #5 Skrevet 6. januar 2007 GompaGuri He he, tenkte jeg skulle være saklig jeg da. Men siden du sa det først så: Ja stygg som søren, he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå