* * * * Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Og den var negativ...... jaja. Det skar seg jo totalt med barnefaren.. vi har en fra før. Så det ER vel det beste. Men jeg hadde jo åpt så veldig... Føler enda ikke noe til tanta og kjenner meg mer og mer graivd som dagene går. Men det er vel sånn det er når man håper... Var liksom så veldig skuffende for jeg vet det vil bli så lenge til jeg kan begynne å prøve igjen. Er ikke så enkelt det når man er alene...hehe. Jaja. Sånn kan det gå! Håper på bedre lykke for dere !
A1978 Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 trist at du ikke var gravid. Likevel kan det være det beste siden det ikke går så bra med deg og mannen... Kjenner godt til skuffelsen med å teste negatit. Tar litt lang tid det her. Lykke til videre:-)
♥lurelure♥ Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 Hmmm... Uff, ikke noen drømmesituasjon det nei. Men du får prioritere å finne en deilig snill god sexy herlig perfekt mann, så kan du få fem barn med han isteden?? Lykke til, vet hvordan det er med negative tester -noe skit det ja:(
* * * * Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2007 Ja det var litt trasig egentlig. Men men. Det er jo ikke noe å gjøre med det.
Lille trille satt på hylle Skrevet 6. januar 2007 #5 Skrevet 6. januar 2007 huff, det var kjedelig. sender deg en klem, jeg...' kjenner til skuffelsen.. *klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå