elhingsto Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 har tatt to cb digitale tester og begge var positive den ene tok 3 dager før mens! men i dag har jeg hatt vondt i korsryggen og imagen venter mensen i morgen egentlig! er kjempe redd for at det skal sitte i egglederen for det gjorde det sist! men er det noen med erfaring fra andre svangerskap om de har hatt vondt i korsryggen og magen tidlig i svangerskapet?
Magda73 Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Jeg tror nok du kan ta imot gratulasjonene jeg. Det er ikke helt uvanlig at man har "mensmurringer" tidlig i svangerskapet. Jeg testet positiv i går, og trodde egentlig ikke at den ville være positiv ettersom jeg har følt på meg at mensen var rett rundt svingen. Men jeg tror nok vi kan rusle over til 1. trimester;-) Vi sees
meg & mine små Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 Hei og gratulerer! Som personen over her sier så er det helt vanlig med mensmurring i begynnelsen av svangerskapet. Sist jeg gikk gravid varte det i en del uker før det ga seg. Går sikkert helt fint denne gang med deg. Men hvis du ikke finner roen så er det bare å ta turen til legen og finne utav det. Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå