NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Er 12+1 i dag, og har lenge gledet meg til aa flytte inn hit. Haaper det er greit at jeg likegodt byttet nick. Brukte Tck14744 paa foerste trimester, men naa fikk jeg lyst paa et litt mere "mamma-nick." Har liksom ikke turt det foer naa... Skal ikke bytte flere ganger...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 helt greit ja.Velkommen inn hit.Godt og være her inne,slapper litt mere av her enn på 1 trim.
har fått lita pia Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 hei,hei..godt å komme over hit, velkommen:)
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2007 Kjempehyggelig aa komme inn hit, ja. Merker at traadene er mye mer avslappet... I gaar handlet jeg inn en sparkebukse til babyen for aa feire 12 uker vel overstaatt. Har liksom ikke turt aa kjoepe noe i 1. trimester, men naa er den tiden over. Jippi! Gleder meg til aa bli bedre kjent med dere paa 2. tri.
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 6. januar 2007 #5 Skrevet 6. januar 2007 Vælkommen te vårs ja! Hehe.... Moro at vi bare blir flere og flere!!
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 Hei og velkommen. Er helt ny her selv (12+3 i dag) og maa si at det virker MYE hyggeligere her inn paa 2 trimester. Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå