Gå til innhold

15 timer sammenhengende pupping

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

15 timer? Sikker på at hun får melk i seg? Det var veldig mye. Jeg har en jente som er en uke gammel, men har ammet før og, tror aldri jeg hadde så ekstreme økedøgn. Så lenge det ikke fortsetter sånn, så er det vel ok. Skjønner godt du blir ør. Lykke til videre med ammingen!

Jeg tilbragte et par dager i senga i begynnelsen med min snuppe. Hun hadde noen voldsomme økedager etter ca en uke hjemme. La ingen store planer, for å si det slik. Lå bare der og ble sugd på. Hehe. Og så kikket jeg litt på TV og drakk veldig mye vann. Begynte etter hvert å pumpe i sovepausene hennes, slik at jeg skulle øke fortere. (Og så sa det pang og jeg fikk veldig mye melk.)

Drikker du ammete, forresten? Mange som får mye melk av det.

Ved så mange timer sammenhengende har du nok vært litt smokk også gitt;)

Men det er veldig kos og bra for produksjonen dersom man har tid og ork til det!

Men pass på å være snill med puppene etter en slik økt, blir fort sårt av så langvarig behandling som det!

jeg var helt i koma de første mnd etter at striken ble født. det var pupp hele døgnet hos oss også. økedøgnene holdt på å ta knekken på meg. jeg kjente aldri når melka kom den første tiden.

og da jeg skjønte hvordan det føltes når melka kom, skjønte jeg også at jeg var yndlings sutten til gutten min!!! nå¨er det ikke så mye pupp på dagen lenger. gutten er 6.5 mnd. men han ligger ved siden av meg og gaaaper i søvne.. hehe!!

Annonse

Jeg hadde det også slik, da babyen var 6 dager gammel. Ammet sammenhengende fra kl 13 til kl 01. Søkte etter brystet så snart jeg forsøkte å slutte.

Det kommer melk, selv om utdriviningsrefleksen er over. Og brystene trenger stimulering i begynnelsen! Hvis det fortsetter i flere døg, kan du jo gi smokk en time eller to innimellom? Og sjekke vektøkningen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...