Gå til innhold

Ja, da sitter jeg her alene med eggløsningen...

Anbefalte innlegg

min mann jobber døgn og sliter derfor med å gjøre sine hjemmelige plikter samtiig....

Det har seg nemlig slik at jeg har stabil syklus og får positiv el fredagen og egget løsner vel lørdag kveld / natt. Vi har sex i dagene før el og fredagen når testen er positiv og søndagen, men skulle gjerne hatt det på selve lørdag kveld.....

Og dette skjer hver el. Han jobber hver fuckings fjerde lørdag!!!!!!!! MIN LØRDAG!!!!!

Sendte han melding om at hvis det ikke blir spire om to uker får han bytte neste pp.......

Noen andre i samme situasjon??????

Fortsetter under...

jeg jobber i turnus selv. De siste gangene har jeg jobbet den helgen jeg har hatt eggløsing. Det har skjedd de siste tre månedene... Heldigvis er det sånn at den neste gangen har jeg fri:-) Det er ganske frustrerende når det er sånn.....

HERREGUD så frustrerende!!!!!!! Jeg hadde blitt gal! Du kan ikke møte opp på jobben hans i sexy undertøy og bare en kåpe over, da?? Voldta ham der og da??!

Ellers er det jo heldigvis sånn at sædsellene kan leve opptil 6 dager inni deg, da:-) Så det er jo absolutt håp!

Lykke til hva enn du gjør!

jo nå skal du høre, jeg kunne gjort følgende:

han er brannmann i oslo og har sovende vakt (sover om natten så lenge det ikke skjer noe...) og har soverom i andre etg mot parkeringsplassen...

Syntes kåpe og INGENTING under høres bra ut (må jo gjøres unna ien fart!!)

Setter opp en stige, går inn vinduet og tar ham der og da, ut samme veien, og vi blir folreldre 30 september:)

Oh, no.... han har forresten blitt flyttet til en annen stasjon i natt... Den vet jeg ikke hvor er engang...

Da blir det cola og sprø mix på sofaen...

Fanken.

Ingen som vet dette med befruktning etter egget slippes??

Vi er nok i samme båt vi.. Brannmenn er sexy de, bare ikke når det er babylaging på gang.. Men nå har du jo hatt sex i går, så du får krysse fingrene for at det holder for denne gang.

Masse lykke til

Annonse

Frustrerende ja...

Føler ikke jeg blir gravid av å sitte her... Ser et program på tv2 zebra om en mor og datter som skifter roller, min tanke er: oh, no, skal min unge bli tenåring??

Men da får vi pakke sakene og flytte til svalbard.

har aldri hørt om noe særlig ulykker med unger der...

Men det er jo isbjørn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...