Gå til innhold

Lecitin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva andre bieffekter kan man få ved bruk av lecitin? To ting har skjedd med meg siden jeg begynte med Lecitin - i tillegg til at melka renner lett, da ;o) Har fått ekstremt tørr hud på flekker på fingrene, som sprekker opp og blør. I tillegg verker jeg veldig i hendene - nesten som om jeg har leddgikt ..? Lurer bare på om det kan vere en sammenheng ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man finner høye konsentrasjoner av lecitin i morsmelk. En rekke undersøkelser har vist at lecitin kan senke blodets kolesterolinnhold. Ytterligere undersøkelser har blitt foretatt med hensyn til lecitin og dårlig hukommelse. Disse studiene har vist at lecitin har en gunstig effekt på hukommelsen vår, og har således inngått som behandling ved senilitet og ved Parkinsons.

kan redusere restitusjonstiden etter trening med opp til 50%

brukes ved høyt kolesterol

brukes ved svekket hukommelse, senilitet og ved Parkinson

muligens god effekt ved Alzheimer og myastenia gravis

høyt innhold av fosfatider, lecitinets virksomme stoff.

Er det ikke været som gjør huden tørr og verking i leddene? Drikker du nok?

Skrevet

Lecitin skal ikke ha sånne virkninger, det kommer nok av klimaet. Det er ikke godt for huden å komme rett fra kulda og inn i varmt hus(hurtig oppvarming). Jeg har store problemer med hendene mine om vinteren, og det eneste som hjelper er Locobase Repair. Prøv å holde deg varm på hendene når du går ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...