Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

Må bare høre om det andre som har sløve barn for tiden eller om det bare er oss:) Har en gutt på 4 år som vanligvis er aktiv og fantasifull. Men siste tiden har han vært veldig sløv, han har mest lyst til å ligge på sofaen å se på tvn ( i helga) og når vi drar ut for å finne på noe er han sur!!

Prøver å aktivisere han men han vil at mamma skal ligge på sofaen å kose med han. Inn i mellom - før leggetid- kan han gjerne kvikne til og fyker da rundt. Skjønner ikke helt hva det kan være , men kjenner jo selv at jeg er litt sløv for tiden og at det da er godt å slappe av litt, men er jo litt redd for at vi "skaper" dårlige vaner.

Tror helle ikke at han er syk, selv om appetitten ikke er helt på topp.

Hva tror dere og har dere noen tips/erfaringer med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanskelig å si altså, men hvis han er gått fra å være veldig aktiv og fantasifull til å bare ville ligge på sofaen med dårligere apetitt så hadde jeg kanskje hørt med helsestasjon eller lege. Men det kan jo også være en periode han er inne i, noe som jeg selv erfarer med min fireåring, at alt går i perioder. Hun var rolig før, nå er hun aktiv. Hun er ikke sløvere pga av mørketid i alle fall. Lykke til, håper han blir en aktiv gutt igjen etterhvert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...