Gå til innhold

Litt nyskjerrig. Ligner alle nyfødte på pappaene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

elise var lik meg. er helt lik meg og mamma, men har fått litt mer av pappan sin nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å - jeg blir så lei av den kommentaren - "Hun ligner på pappan sin". Nå har jeg hørt det i 5 mnd! Hvorfor skal alle kommentere hvem babyen ligner på forresten, det lurer jeg på!

Skrevet

Snuppa var kliss lik pappaen sin den første tiden. Mannen min sa det var helt utrolig å se henne da hun kom ut, han følte han så rett inn i seg selv, for hun så jo akkurat ut som han gjorde da han var liten. Må ha vært ganske spesilet :o)

Skrevet

Min første var prikk lik min far, altså sin morfar. Nr 2 var lik sin far og nr 3 lik på sin eldste bror (hun har endret seg etter hvert og ligner nå begge storebrødrene sine:-)

Skrevet

begge jentene her var prikk lik pappaen når de var født:) har blitt litt mer lik meg nå men er fortsatt VELDIG lik pappaen.

Skrevet

Alle syns Kaja ligna på meg! :P

Skrevet

Mathilde var prikk lik min far sin søster og min lille søster den første stunda. Nå ligner hun mer på meg og støresøstern sin :o)

Skrevet

Begge mine har vært veldig like sin farfar som nyfødte, og dermed sin far som er veldig lik sin far... De er fremdeles veldig like faren sin, og er nå hhv 2,5 år og 8 mnd. Det ligner ikke meg det fnugg noen av de (jente og gutt)...

Skrevet

teorien stemmer bra hos oss!

gutten var veldig lik pappaen rett etter fødselen, det var nesten latterlig! mange har sagt at han er lik meg også, men de fleste av dem har ikke sett pappaen.

Ligner ikke fullt så mye nå lenger, har nok litt mer av meg også. dvs ,jeg kan se at noe er likt meg, man kan ikke sette fingeren på HVA

Og JO! det er jo noe av det mest spennende og fascinerende med babyer, hvem de ligner på, så det skjønner jeg godt at alle er opptatt av!!

Skrevet

Hun var slående lik sin far de første mnd, nå etter 5,5 mnd er folk begynt å si hun ligner meg..

Skrevet

Min veslemor ligner bare meg! Tantene mine mener jeg ikke trenger ta noen bilder av henne, bare sette inn bilder av meg selv....

Skrevet

Snuppa her var ikke lik noen av oss:p

Hun hadde mørkt hår som sin far og nesen min.Det var det eneste vi såg;)

Skrevet

fødsel = kliss lik mamma'n

6 mnd = kliss lik pappa'n, men min nese;-)

Skrevet

Jeg kunne ikke se at noen av våre lignet på pappaen. Når Jr. var 10mnd. var han veldig lik på oldefaren på pappa-siden. Det er nesten skummelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...