Benni-min Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Leste nedenfor om hun som lurte om hun var paranoid som tenkte om hun hadde fått riktig baby med seg hjem osv..... Og mange av svarene var at babyene var så like pappaene at det ikke var til å ta feil av. Vår sønn var også prikk lik faren de første 3-4mnd, men nå begynner han å bli lik meg sier alle. Vet jo at babyene forandrer seg fort. Men hva når de er bittesmå?
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Har hørt at det er "naturen" sin måte å gjøre det på, at bebisen ligner pappa'en i begynnelsen av livet... Så vet han at han er far Sikkert bare oppspinn, men jeg syns det stemmer i de aller fleste tilfeller
WP-TLogPeanut Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 TL var KUN lik meg når hun var helt nyfødt ...
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 6. januar 2007 #5 Skrevet 6. januar 2007 Var ingen tvil her vartfall :-)
Eliise Skrevet 6. januar 2007 #6 Skrevet 6. januar 2007 Pia mi var prikk lik meg, og det er hun ennå =) Pleier å si at "hun har stjelt trynet mitt", hehe...
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 6. januar 2007 #7 Skrevet 6. januar 2007 mathias e å lik pappan sin.ALLE sir det.. *skrike*
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #8 Skrevet 6. januar 2007 Åh, Thea var også dønn lik på pappaen! Akkuratt samme ansikt! ALLE trodde hun var en gutt!!! :-( Til og med kledd i rosa fra topp til tå - klarte folk å prestere å spørre om det var en gutt!!? hehe :-D
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 6. januar 2007 #9 Skrevet 6. januar 2007 Di 2 første jentene mine var prikk like pappaen sin, mens nr 3 var LITT mere lik meg, men alike vell lik pappaen sin hun også. Så er nok veldig mange små bebyer som ligner på pappaen sin når di er nyfødte ja.)
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #10 Skrevet 6. januar 2007 Hun så ut som han på en prikk da hun var nyfødt men så har hun blitt mer og mer lik meg..
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #11 Skrevet 6. januar 2007 Teodor var kjempelik sin pappa når han var nyfødt, og de første mnd. Men nå blir han mer og mer lik meg
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #12 Skrevet 6. januar 2007 Her går det ikke an å se at faren er faren...Hun ligner meg på en prikk(og min lillesøster..) Dette tror jeg faktisk er litt sårt for han,for alle komenterer det...Hun har lignet på meg hele tiden.
Gøril (210406) Skrevet 6. januar 2007 #13 Skrevet 6. januar 2007 Jenta vår var veldig lik pappan sin når hun kom til. Nå har hun trekk av oss begge, men hun er nok mest lik pappaen sin fortsatt.
Cat&Gullungene Skrevet 6. januar 2007 #14 Skrevet 6. januar 2007 Josephine var prikk lik faren hun også da hun ble født. Det var nesten komisk. Hun er lik ham ennå (5 mnd), men har fått flere trekk fra meg også. Tror den teorien stemmer jeg!
mai mammaen til to Skrevet 6. januar 2007 #15 Skrevet 6. januar 2007 jeg har og hørt den teorien..for at pappaen skal ta babyen til seg må den ligne han..hehe... datteren min ligner masse på pappaen sin..gjør det enda..og er 8 mnd no
gullskattmamma Skrevet 6. januar 2007 #16 Skrevet 6. januar 2007 Synes gutten vår lignet mest på meg da han var nyfødt. Jenta vår synes jeg ligner mest på pappan.
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 6. januar 2007 #17 Skrevet 6. januar 2007 Oda er sinnsykt lik pappan sin nå, hun er snart 4 mnd. Når hun var nyfødt lignet hun mer på meg Satser på hun blir en god blanding etterhvert..
Monika m/1 stor gutt og 1 baby Skrevet 6. januar 2007 #18 Skrevet 6. januar 2007 Ikke her da...men det er nok forskjellig.
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 6. januar 2007 #19 Skrevet 6. januar 2007 akkurat det samme her, til og med Thea:-) fint navn ja! Mamma sa hun så ut som en rampete gutt på første bilde. hadde den hvite sykehuslua med blå søm og da...
Bare jeg er meg :o) Skrevet 6. januar 2007 #20 Skrevet 6. januar 2007 Begge mine gjorde det. Det som er rart er at ingen av de ligner han nå,hehe
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #21 Skrevet 6. januar 2007 jenta mi er ganske lik på meg så sambo har spurt om det er hans??? Og det er hun. Men siden hun ikke ligner på han så blir han usikker
Videlivi Skrevet 6. januar 2007 #22 Skrevet 6. januar 2007 Alvida er fortsatt ikke lik noen av oss... Hun hadde mørkt hår, som vel er den eneste likheten med samboern min =)
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #23 Skrevet 6. januar 2007 Marius var ihvertfall veldig lik pappaen sin som nyfødt, jeg husker jeg lå og beundret dem begge da de lå og sov første natten...så like, en stor og en liten. Mange kommenterte det også i begynnelsen. Nå er han en herlig blanding!
haater husarbeid Skrevet 6. januar 2007 #24 Skrevet 6. januar 2007 Her har det stemt begge gangene ja. De har vært kliss like faren, ikke kunne kommet unna den der nei Eldstemann ligner fortsatt mest på faren, mens mini nå i firemnds alder ligner mer og mer på meg
langevipper Skrevet 6. januar 2007 #25 Skrevet 6. januar 2007 Jeg har hørt det samme. Det første jeg la merke til da jeg fikk sett skikkelig på Oda var at hun hadde make munn som min kjære, ellers så hadde hun like svart hår som jeg hadde da jeg ble født. Nå ligner hun på begge, men fremdeles mest på faren. Jeg fikk se et bilde av sambo fra da han var baby, og jeg kunne lett ha trodd at det var et bilde av Oda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå