jula Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 hei!håper noen kan svare meg..er det noen som har opplevd å blø i ca 3-4 uker??som en mens kan man si.varierende mengde..på papiret og i do..må skifte bind ganske ofte nå.var hos legen i går, han kjente ikke noe galt.har ikke vondt eller brun utflod.er i 6 uke.skal på ul mandag.nå skal det sies at jeg tror kansje slimhinnene mine er ganske skjøre..da jeg har vært svært plaget med å blø neseblod..er fryktelig redd til tider!!:-/
Solskinnsjenta Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Hvis legen mente at det så bra ut, ville jeg stolt på det. Men kanskje du bør ta det helt med ro, slik at du ikke belaster slimhinnene dine for mye? Kan du få en sykemelding fra legen din, tror du? Håper du blir beroliget av ul på mandag Lykke til!
jula Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2007 håper det går bra på mandag ja..men blir nok ikke helt rolig før det er overstått..blir passelig skrullete av å sitte stille.skal ta oss en liten kjøretur nå,og da sitter jeg jo i ro..:-) skal høre om sykemelding etter resultatet av ul, kan hende jeg er av de som må ta det rolig i svangerskapet..uff,da er det bare å finne seg en hobby!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå