Gå til innhold

Ang bading i badekaret hjemme..

Anbefalte innlegg

Skrevet

åssen er det? Er på overtid, og litt redd for at vannet skal gå mens jeg er i badekaret, da merker jeg det jo ikke.

Vet det høres hysterisk ut, men det er jo sånn da... Noen som vet åssen det er...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Da vannet mitt gikk uten forvarsel så kjente jeg et lite "knepp" i magen.....på en måte en ballong som sprakk.....Så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg for det=) Jeg merket det veldig godt i selve kroppen at vannet gikk......MEN det er vel forskjellig fra person til person fra fødsel til fødsel

Skrevet

Da vår lille kom til verden startet fødselen med at vannet gikk. Tro meg; du vil ikke være det minste i tvil om hva som skjer! Tok en knapp time før jeg kom til sykehuset, og i den tiden fortsatte det å renne. Og det fortsatte også på sykehuset. Litt opphold innimellom, men ikke nok med extra large bind på veien til føden, nei.

Så hvis du ikke skal sitte hele dagen i karet kan jeg ikke skjønne at det går an å gå glipp av hva som skjer ;)

Lykke til fra en som også vet hvor langsomt tiden kan gå på overtid :)

Skrevet

Merket ikke at vannet gikk. Det gikk 12 timer etter at riene begynte. Og jeg satt tilfeldig på do med en rie som varte i hele 4 minutter.. Hørte bare et plask etter at jeg hadde tissa...

Bad og kos deg du... Skulle ønske jeg hadde badekar.. Hadde bodd oppi der jeg da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...