Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 eg er 17 uker på veg termin 20 juni 07 er litt små redd kjenner ikkje liv er ikkje sikker på ka eg skal kjenne etter, noen som har svar?
kose endelig mamma Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 hei. jeg har termin 31 mai å trur ikke jeg kjenner noe enda. har hørt og lest at det er vanlig.
**My little Miss drama and I** Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 Ta det helt med ro:-) jeg kjente ikke liv før etter UL og var da 20.uker på vei,da var det fortsatt veldig svakt.. kjente sikkert noe før ,men visste ikke hva det var da!! Nå er jeg 25.uker å kjenner liv så det dundrer på natta å;-D.. det kommer ikke bekymre deg, noen kjenner det tilig andre ikke!! Lykke til..;-)
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 jeg er 20+0 og er ganske sikkert på at gullungene mine sparker..hvertfall gutten på høyre siden..vet at den andre ligger med ryggen til..jeg har kjent spark i hånden alt åsså..men ikke mye=)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 6. januar 2007 #5 Skrevet 6. januar 2007 Jeg er 23+6 og kjenner spark dalig nå,oftes på kvelden når jeg slapper av.Vet ikke helt hva jeg skal si du skal kjenne etter men du merker det når det begynner og sparke.
*Milla74* Skrevet 6. januar 2007 #6 Skrevet 6. januar 2007 Hei! Er det din første? Jeg kjente ingenting før i uke 22-23 med min første. Synes det var rart, for "alle" tok det som enselvfølge at jeg kjente noe. Selv da jeg var på ultralyd og kunne se bevegelsene til knøttet, kunne jeg ikke kjenne det... Det sies at dersom man har litt ekstra polstring på magen (som jeg hadde) så kan man kjenne det senere, men det er individuelt. Ta det med ro du, hvis alt annet er normalt, så får du snart en hilsen fra den lille!
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #7 Skrevet 6. januar 2007 I boka "Til mor og til far" som vi fikk på legekontoret står det at de fleste kjenner de første tegnene på liv mellom uke 14 og 24. Du har dermed god tid før det er noen som helst grunn til å bekymre seg!
Annie Bailey Skrevet 6. januar 2007 #8 Skrevet 6. januar 2007 Jeg er ganske sikker på at jeg kjente noe i midten av uke 11. Da var det to ganger på en dag, men har ikke kjent noe etter det.. Legen bekreftet at det kunne være et lite spark, men at det var tidlig ja. Sist så var jeg rundt uke 20 før jeg begynte å kjenne noe
mummie mammaen Skrevet 6. januar 2007 #9 Skrevet 6. januar 2007 Jeg er i uke 18 å kjenner masse liv :-)
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 6. januar 2007 #10 Skrevet 6. januar 2007 Jeg er 19+0 idag og kjenner ikke liv enda. Men tar det med ro, for det er nok normalt.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #11 Skrevet 6. januar 2007 Er 20 uker på vei, og kjente de første "dytt" for et par uker siden! Det tok en stund før jeg skjønte at det var bitteliten og ikke bare luftbobler. Mange sier det føles som små bobler som sprekker, jeg syns det kjentes som bobler som bevegde seg.Jeg fikk fortalt at hvis jeg var i tvil om det var luft, så var det nok ungen. Vi er jo kjent med hvordan det er å ha luft i magen! Da jeg hadde hånda på magen, og kunne kjenne bevegelsene i hånda, var det ikke tvil lenger, og nå blir det bare mer og mer og sterkere og sterkere! Gled deg!
juni baby Skrevet 6. januar 2007 #12 Skrevet 6. januar 2007 hei. jeg har termin den 19juni og synes jeg kjenner liv. det kjennes ut som bobler som fær bort etter magen. det er mest om kveldene.
3skjønne_vidundere<3 Skrevet 7. januar 2007 #13 Skrevet 7. januar 2007 hei . er gravid for 2 gang og er nå i slutten av uke 19.kjenner fortsatt ingen spark. kjnner bobling som er bevegelser, så sparka kommer når de vil. forrige gang begynte vesla å sparke i uke 21. sparking blir slitsomt så nyt stillheten så lenge det varer, selvom det er greit å kjenne liv fra krabaten
Neverstill Skrevet 7. januar 2007 #14 Skrevet 7. januar 2007 noen kjenner ikke liv før i 6 mnd.. så ikke vær redd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå