To tupper Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Hei igjen! Lurer bare på om du ser det samme nå som du så sist. Jeg er født 18.07.75 Mannen min 06.02.76 Har felles datter født 20.05.04 Er vi gravide nå? Sist spådde du graviditet i desember/januar. Gutt? Jente? Hvis ikke vi er gravide. Når vil det skje? Når får vi positiv test? håper du tar deg tid. Godt nyttår forresten
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Hei småsøsken kom til oss! Ja, jeg får opp graviditet, helt klart, jeg! Så om du ikke er det nå, kan ikke dette bli lenge til:0) I tillegg til klare bilder, kjenner jeg sånn skikkelig kribling og lykkerush... Tror med det du vil teste positivt om kort tid.. Håper det stemmer! Lykke til!
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 ...var litt vanskelig å dømme kjønn ut fra bildene her, men jeg mener dette må være en liten guttebebiss:0)
To tupper Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2007 Nå fikk jeg lyst til å løpe ut for å tisse på pinnen med en gang. Vet det er for tidlig, har ikke IKM før på torsdag. Tusen tusen takk Du fikk meg til å bli lykkelig nå. Tusen tusen takk Skal gi beskjed med en gang jeg vet noe!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå