Missili Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Hei dere! Var ute og handlet i dag.. Masse folk. Det kom et barn som løp og dultet rett i magen min.. Selvfølgelig mente han det ikke.. men det har altså skjedd. Er litt engstelig om alt er i orden med den lille? Det var ganske hart støt. Fikk litt vondt i magen etterpå, men det er over nå. Er 27 uker på vei. Burde jeg fra og sjekke det? Glad for menge svar. God lørdagskveld til alle sammen
oktoberjentene;) Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Legen min sa at babyen skal tåle sånne slag.... men er du veldig engstelig så er det jo greit å sjekke, men tror ikke du trenger å bekymre deg
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 Dette er sikkert ikke et hardere støt enn en fx kan få når en har sex... )) Husk at beibien ligger godt polstret inni "vannsekken" sin, pluss livmor osv, så han har nok ikke tatt noen skade... Hadde ikke tatt kontakt med lege med mindre jeg hadde fått blødninger.... Lykke til.
Missili Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2007 Takk for svar ) Da kan jeg slappe av og nyte lørdagskvelden.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 6. januar 2007 #5 Skrevet 6. januar 2007 Tror du kan ta det med ro ja.Har fått noen støt i magen jeg også,jobber i bhg så hender jeg får et støt fra ungene.Men det er ikke behagelig.Ungen tåler en stor del så min lege når jeg tok det opp med han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå