Gå til innhold

Til dere heldige som har blii gravide.

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvilke medisiner dere gikk på om hvor mange egg dere fikk satt tilbake. Jeg har selv fått satt tilbake 2 egg begge gangene med negativt resultat, lurer på om det kan være en fordel å få satt tilbake bare ett egg. (kanskje det bli for mye for kroppen)

Hvilke erfaringer har dere gravide?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7671175-til-dere-heldige-som-har-blii-gravide/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei klatre mus

Jeg ble gravid i 2003 gjennom ivf-behandlig og den gang gikk jeg på:

Suprecur,Puregon og Pregnyl. Fikk satt tilbake to egg. De er mye strengere i dag ang antall egg. Spørs jo på kvaliteten på eggene og alder.Jeg selv tror det er mere fordel med å sette tilbake to egg. Men det er jo min mening.

Lykke til videre.

Heisann,

jeg er nettopp blitt gravid med ivf (første forsøk) og gikk på synerag... (et eller annet. Glemt ut hva det her), puregon og Pregnyl. Jeg satt tilbake 1 egg. Jeg nesten tryglet om ¨få sette tilbake to, men legen nektet. Han sa faktisk at i mitt tilfelle (30 år) ville begge eggene feste seg hvis det først var gode forhold i livmora. Derfor ville han bare sette inn 1. Jeg vet ikke helt hva jeg tror om det, men jeg hadde jo ikke annet valg enn å godta det da:-) Selv om tvillinger ville vært veldig kjærkomment:-))

Lykke til,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...