Susanna :)) Skrevet 6. januar 2007 #1 Del Skrevet 6. januar 2007 Hei igjen! Hvordan går det med deg i dag? Jeg var ikke klar over at du hadde vært gjennom en MA tidligere............og det er klart det er en eeeeeeevighet til neste UL.......Og man kan få masse rare tanker.......... MEN jeg synes du har veldig mange graviditetssymptomer, spiren din koser seg i magen din og er så fornøyd med å få mye og god mat, så dette går og skal gå kjempebra! )))))))) Tusen takk for bursdagsgratulasjonen forresten! Ja, jeg hadde en kjempefin dag i går; fikk mye kos og nydelig suppe. Blomster og gave i senga på morran - virkelig romantisk. Er blitt 39! år (Brrrrrr.........), men føler meg cirka 26 i sjela...... Har ikke vært kvalm på 2 døgn! Er både glad for det og blir litt bekymret med en gang............ Hosten vil ikke gi seg, mine skatter der inne må holde seg fast.......... Jeg mener også at man kan bestemme selv, styre litt selv hvor og hvor ofte man vil gå på kontroll. Jeg skal ringe til jordmor neste uke. Litt spent på hvordan hun er....... Har nettopp fått "Kärlekens mirakel", en film av Lennart Nilsson og Bo G Erikson; gleder meg til å se den i kveld sammen med min kjære samboer og våre 2 katter. Ønsker deg en fin helg! Klemmer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7671152-ivf-mbaby/
♥ivf m/prins♥ Skrevet 7. januar 2007 #2 Del Skrevet 7. januar 2007 Hei Susanna:)) Så koselig med innlegg til meg og tusen takk for at du tenker på meg:) Det går mye bedre med meg nå og jeg skal prøve å være litt mer realistisk og tenke positive tanker:-))) Men det som faktisk skjer med oss nå, det vi skaper inne i oss er livets største gave, livets største kjærlighet og livets største og endeløse bekymring.... På dette stadiet så bekymrer vi oss for om dette går bra, hva som skjer/kan skje m.m. Når barnet kommer til oss, så vil vi bekymre oss for om det puster enkelte netter når det sover og om det ellers har det bra. Når det blir eldre, så må en passe seg for bilene, bruke hjelm og ellers være forsiktig.....og mye mye mer. Så sånn sett så er det og dette ganske komisk egentlig og helt normalt. Vi holder på med å bli mamma - det er det som skjer (og takk Gud for det!) Har du fått sett filmen? Var den bra? Nydelig tittel ihvertfall:) Godt å vite at det ikke bare er meg som ikke springer rundt og shopper som en gal. Tenker liksom ikke på det, men det kommer nok når jeg er klar. Jeg er ikke redd for det og jeg gleder meg mye til det - til å neste, gjøre redet klart til babyen kommer:-))) Håper du er bedre med hosten din og at kvalmen din faktsik ikke kommer igjen. Jeg har lest en god del om symptomer ila helgen som kommer og går, forsvinner helt og ikke finnes i det hele tatt. Det finnes ingen fasit og godt er det. Har du pusekatte du også? Jeg har så lyst på...... Hvilke katter har du? Åååå, jeg elsker pus.... Ja, sant det er deilig med en romantisk mann?:-) En man får blomster av, en som ikke er redd for å vise hvor mye han setter pris på oss og som sier det flere ganger til dagen.....det fortjener vi:-) 39 er ingen alder! Du er jo i 30åra du - akkurat som meg:-))) Ta vare på deg selv, så prates vi igjen.. Sender deg og spirene dine en god klem med ønske om en flott søndag der oppe i nord! :-))) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7671152-ivf-mbaby/#findComment-7681204
Susanna :)) Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 8. januar 2007 Heia! Jeg håper du har det fint i dag, at du er i fin form og alt er vel! Ja, den endeløse bekymringen........ Vet du hva? Er helt utslitt av å være konstant bekymret, jeg tror hjernen min trenger å hvile litt..........jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få det til, men det er faktisk helt nødvendig nå........... Filmen var veldig fin den, helt utrolig fin faktisk. Anbefales. I dag dukket kvalmen opp igjen...(hjelp!) Jeg prøver å holde den i sjakk ved å spise og spise og spise....... det hjelper faktisk............ Ja, vi har to herlige katter, mor og sønn (kastrert hankatt). De er utrolig snille og gode. Hankatten elsker å bade + er en stor gourmet. (Må smake på alt vi spiser.) Lutefisk, potetgull, sterk asiatisk suppe----han elsker det meste. Har du forresten begynt å få litt mage? Det har jeg...... ))))) Ha en fin kveld! Vi snakkes! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7671152-ivf-mbaby/#findComment-7701150
♥ivf m/prins♥ Skrevet 10. januar 2007 #4 Del Skrevet 10. januar 2007 Hei Susanna:)) Hvordan går det med deg? Leste at du fortsatt er plaget med kvalme i tillegg til forkjølelse......stakkars deg ;-((( Håper det kommer seg snart og at du får nyte svangerskapet i fulle drag. Bekymringer, ja.....det er herfortsatt. Jeg er jo ikke plaget med kvalme som du vet. Jeg er trett, sulten og tissetrengt. Har en del vondt i ryggen ila en arbeidsdag og det er litt slitsomt. Men, det som overskygger alle disse "symptomene" er den svake mensmurringen som kommer og går og den klaer jeg ikke å komme overens med. Sånn som idag, så kan jeg ikke tro at jeg er gravid og kvir meg til UL om 2 uker og 5 dager. Men men...den som lever får se:) Nei, dette skal nok gå så bra så, med oss alle sammen. I dag bikket jeg over til uke 10 jeg også!!! Hvordan går det med det mtp de to små der inne og spesielt den lille? Klarere du å slappe av? Skønner godt om du ikke gjør det. Alt vi vil er å vite. Uvissheten er så slitsom.... Krysser fingrene for deg og de to skattene dine og håper alt går som vi alle ønsker. Kos deg med mann, pusekatter og suppe;) Ta godt vare på deg selv og hold deg god og varm, så du snart blir frisk. PS! Mage.......?;-))) Nei, men har en liten en fra før. Teller det?*knis* Jeg har heller 5kg for mye enn for lite for å si de sånn, så mage tror jeg ikke jeg vil se på en god stund enda. Det er også vanlig i min familie. Ha det bra så lenge.... Klemmer:-))) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7671152-ivf-mbaby/#findComment-7729653
Susanna :)) Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 13. januar 2007 Hei og hå! Her er jeg igjen. Hvordan går det med deg i dag? Har du en fysisk anstrengende jobb? Jeg tenker på at du har en del vondt i ryggen........Har dere badekar? Kanskje det kan være godt å ta et bad? Eller å gå en tur? Håper du kan slappe godt av i helga, og at mensmurringene blir borte. Nå klarer jeg å sitte her og er bare så takknemlig for det! Har vært superkvalm i to dager; og jeg liker det ikke for å si det mildt. Jeg er ei glad og fornøyd jente, er sammen med en herlig mann, har gode venner, trives kjempegodt på jobben. Stortrives i Bodø, bor i et nydelig gammelt bolig i sentrum, har 2 skjønne tanteunger og 2 søte katter. Og jeg er GRAVID!!!! Er bare såååååå utrolig glad for det! Men når den store kvalmen kommer, blir energien borte, og er ikke meg selv...........er forresten sykemeldt i 3 uker til.......... Og om mine 2 små skatter: vi får jo vite mer på mandag........ Ha en fin lørdagskveld! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7671152-ivf-mbaby/#findComment-7774975
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå