Gå til innhold

imm.com? imammasmage.com... :o) -Slik ville det vært hvis mageknøttene våre hadde sin helt egen versjon av barnimagen.com! (langt...!) samme som på skravle...

Anbefalte innlegg

Hei!

Hvis knøttene i magene våre hadde hatt sitt eget nettsted, tror Gullemor75 at det ville artet seg omtrent som følger:

Hovedinnlegger: Hvor mange dager igjen i dag, 6/1-07, da folkens?

Selv har jeg ikke peiling. Hører rykter om (utenfra, så stoler vi på det?) at jeg skal ut 10/1, men jeg trives i grunnen godt her inne... :o) Mørkt og behagelig. –Gullebaby07

Svar: Hehe! Jeg aner ikke jeg heller......... Hakke helt bestemt meg..... :op –Rosebebisen

Svar: jeg vet heller ikke. kanskje jeg blir her. –lillejenta

Svar: Hvor mange dager igjen??!? Hva mener du, Gullebaby07??? Skal vi noe sted? Mulig det bare er jg som er treig i oppfattelsen, mn her er det noe jg ik har fått med meg......... hva skjer, lixom???! Håper noen kan svare........ –gojenta*til*mamman*sin

Svar: gojenta*: Hehe!!! jaja, ikke lett å få med seg allt! lykke til......... –anonym

Svar: Gojenta*til*mamman*sin: Etter ni mnd (cirka), skal vi visstnok ut; i det som kalles ”den store verden”. Jeg har hørt stemmene utenfor magen jeg bor i, snakke om det og har surfet litt på nettet og funnet litt info, men ikke så mye. Se her: denstoreskremmendeverdenutenfordenmørkeogbehageligemagen.no –Gullebaby07

Svar: oi......... takk for link.......... skal sjekke dt ut...... jammen bra vi har imm.com...........! :-) man lærer noe nytt hver dag! -anonym

Hovedin nlegger: Hehe... Liste over sanger vi er drittleie..... u/t

Jeg vet ikke med dere andre, men den j/&=(¤%%/&& synginga fra dissa som visstnok skal bli min mamma å pappa går meg på nærvene!!!!!!!! So ro lille mann........ Når trollmor har lagt sine elve små troll!!! ajajajajaBOFF asså!!!!??? aaaaaaarrrrrrrgghhhhhhh! Flere?`kom med forslag...... –imarsskaldetvisstskje2007

Svar: *signerer* De to du nevnte er jo på værstingtoppen,da og med en ”pappa” som lixom KAN synge (trur’n sjøl jaffal), så er det jo såååååååå kult å høre på hver kveld,da! NOT! Får ikke sagt meg mer enig... –lillepusentilmorogfar

Svar: Mine ”favoritter”, altså topp 5 av de aller verste: Helene Harefrøken (lurer du på hvorfor så se på nicket mitt......), Se min kjole, Vi har en tulle med øyne blå (hva gjør de hvis jeg har grønne øyer, da??? tenker de får seg en overraskelse, jeg!!!! hehe!), Jeg gikk en tur på stien (kokokokokokokokoko!!!!!!!!!) og Da lykkeliten kom til verden........ Er så leeeeeeeei disse sangene........ mamma slutter jo ikke med den helene-sangen da...... blæ!! *grøsse skikkelig mye* –Helene-kommer-visstnok-i-april:o)

Svar: de uttafor magen jeg obr i synger heldigvis ikke noe særli for meg......... Å glad er jeg for det!!!!! –nickløsnå jeg¤¤¤

Svar: hva er u/t?? utenfor tema eller uten tekst??? skjønner ikke... -anonym

Svar: ingen som vet sikkert, det. bare jordmorsiri. -anonym

Hov edinnlegger: Chevrolet og Fruktbaras skravletråd! Ny 5/1-07.

Hei Fruktbara! Hva skjer a? Hikker du mye for tida? Blir gal av hikkinga! Hva skal det være godt for??? Forresten: Skal vi finne på noe hyss??? Legge ut noen morsomme tråder.....? Starte en Chevy&FruktbaraBarbaras Productions-tråd eller noe? Hva syns du? Kjeder meg....... Hørt noe fra ullpurkebabyen, da?? –Chevrolet

Svar: Hallå! Chevy!!!!! lenge siden sist! Jess, den er jeg med på........ Hva skal vi finne på for noe gøy da+++ (ååå, dritt-tastatur...... spm-tegnet funker ikke) –Fruktbara

Svar: hallo+++ hvor ble det av deg, chevrolet+ jaja, du dukker vel opp igjen....... –Fruktbara

Hov edinnlegger: Zeeeeeee tvailait zoooooone, lør. 6 jan 07

Ja, da var jeg førstemann til å starte twilighttråden idag.............. en gang må jo være den første............ bra med alle? lillesponge, ka-ping-knøttet, gullebaby07, rahiliten, bitteliten2, hannejentungen, stinemorslillevenn, rødhettebebbisen*, bobbyguttendes06 og alle dere andre? her er en oppdatering fra meg......... jeg har ikke vært på imm.com i det siste for jeg er så sliten. jeg sparker mamma hele dagen, hikker noe helt grønnj///&%/%& og klarer ikke å bestemme meg for ligge stilling (<----- mulig det skal være i ett ord?? noen fra hormonelles babyforening for rettskriving her??)............ jeg er i alle fall sååå sliten nå og har ikke orket å gå på nett......... håper dere har det bra og vokser som dere skal. store og gode klemmer fra

-prinsen som ventes 10/01

Svar: ingen her så tidlig kanskje??? *synge en trall så lenge* -prinsen som ventes 10/01

Hovedinnlegger: når bytter man egentlig trimester??? noen som vet..........?

Jeg er i uke 15 nå, tror jeg... mammas uke 17??? blir ikke klok på det... når skal jeg bytte igjen? har jo akkurat gjort det, men ok å være føre var........ og hvorfor i huleste regner imm.com EN UKE LENGER enn meg??? kan noen forklare........ takk!!! klemz –babyimammaslivmor06

Svar: *dytter* MÅ ha svar, dere!!!!!!!! Blir gal!!! –babyimammaslivmor06

Hovedinnlegger: hvor mye har dere lagt på dere?! viss noen tør å svare da- hehe!!!

Jeg har bare lagt på meg 200 gram de siste sju ukene, blr en kjempefin og slank baby, jeg......... så kan dere blubbene ligge der på helseteppene deres og gulpe......! haha! –Sølli

Svar: ÅÅÅÅ! typisk deg, Sølli!!! alltid skal du ut med disse vekt innleggene..... skjønner ikke at du gidder engang.......... –rosa&heldigbabyen

Svar: overse sølli. det er det eneste som funker –anonym

Svar: hehe! Tror DU, ja, anonym! ikke tør du å legge ut nicket ditt engang... taper... –Sølli

Svar: å, jeg er så drittlei disse trådene....... kan vi ikke bare la være å svare henne??? er jo så mange som lar seg provvosere! –nokenanonym

Svar: jeg blir ikke provosert, men MÅ bare krangle litt med sølli-gullet vårt... hun kan ikke ha det lett inni magen til mamman sin....... har mye gørr å få ut... :op –rosa&heldigbabyen

Hovedinnlegger: Hei! På besøk en liten tur fra umm.com! Noen som husker meg?

Hei! ka-ping-knøttet her! Noen som husker meg? Hører ikke til her inne lenger, men på umm.com (utenformammasmage.com). ”Vanket” egentlig mest på januar07-klubben og 3. trimester (under twilighten), skulle egentlig ut av magen til ka-ping-mammaen 8/1, men tok sats fire dager før, og gjorde unna reisen da, for mamma var så sliten, stakkars. Det var både hun, ka-ping-pappaen og ka-ping-trollet (storesøster) glade for! Jeg håper dere har det bra og at vi sees på umm.com etterhvert! Klemmer til lillesponge, gullebaby07, rahiliten, bitteliten2, hannejentungen, stinemorslillevenn, vimsebompi, rødhettebebbisen*, bobbyguttendes06 og alle dere andre ”gamle traverne” fra Twilighten! :o) –ka-ping-knøttet4/1-07

Svar: Hei knøttemor! DER er du jo! Vi savner deg! *kose på* Jeg kommer straks etter; jeg lover!!! Det MÅ være lov med mange utropstegn i blant, ikke sant???! Tar med meg mange flere twilightere når jeg melder overgang til umm; det blir bra! og vi sees vel på babyferien hos hannejentungen i Stavanger til våren? ;o) Gleder meg! –Gullebaby07

************************************************************************** **

Hovedinnlegger: har dere fått noen rare utvekster på ”hendene” deres? hjelp, hva er dette.....

Jeg er i første trimester, og lurer på hva de fem (?) utvekstene på hendene mine er...... noen som vet? –anonymfordijegerflau

Svar: Anonymfordijegerflau: du trenger ikke å være flau! Det er masse vi skal lære på denne reisen, og jeg kan fortelle deg at de ”utvekstene” kalles ”fingre” og det er helt normalt! Det skal være fem av hver, på hver hånd. Etterhvert får du også fem ”slags fingre” (det heter ”tær”, da!) på føttene også, og dette er også normalt! Dette beviser bare at du er en frisk, sunn og normal baby! Lykke til videre! Hilsen en som er over på umm.com og har gjort unna hele reisen. –ka-ping-knøttet4/1-07

Svar: Takk for svar knøttet!!! Fint med beroligende ord... har jo ikke kommet så langt, jeg......... men jg kommer etter!!! håper å se deg på umm etterhvert! –anonymfordijegerflau

Hovedinnlegger: Da er jeg født!!!

Jeg ble født i går, 5/1-07, på Sykehuset Buskerud i Drammen. Jeg er såååå f............ sliten, så jeg kommer med fødselshistorie senere. jeg er forøvrig en gutt, 3250g og 49cm og verdens skjønneste! så det så!!! :o) lykke til til alle dere som skal bli født! –jens kom 5/1-07

Svar: ååååååå gratulerer, jens!!! lykke til med pupping! –kåreher

Svar: GRATTIS!!! Juhuuu! DETTE BLIR MORO oi shit caps lock... hehe! Gleder meg til å lese fødselshistorien din........ Snart skal jeg også ut!!! –februarkanskje?

Og så videre, og så videre... :o) Jeg håper dere kan legge ut forslag til hva dere ”tror” babyene våre hadde snakket om ”her inne”! :o) Hehe! Bare en tanke som datt ned i hodet mitt i formiddag, og Gullefar og jeg holdt på å le oss ihjel da vi ”drodlet” på idéen og kom med forslag til innlegg! :o) Håper ingen som ”kjenner igjen nickene sine” blir fornærmet eller noe; det er IKKE meningen! Dette er bare en moro-tråd... :o)

Klemmer fra

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...