Gå til innhold

kjenner alle hikkingen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror ikke jeg har kjent det ennå jeg, er 29 uker på vei....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke jeg kjenner hikking jeg heller, er i uke 30.

Skrevet

jeg er i uke 32, og JAAA jeg vi kjenner hikkingen=) kjempegodt!!! masse små spark kjennes det ut som, men det er rytmisk så du merker det er hikke=)

Skrevet

Jeg kjente det for første gang i morges (uke 32). Var fryktelig usikker på hva de rytmiske små bevegelsene var, men kom på at hun sikkert hikket.

Litt artig :-)

Skrevet

Ok, takk for svar! Da er jeg kanskje litt kort på vei ennå jeg da...? Om jeg kommer til å kjenne det da.

Skrevet

joda hu hikker masse! men kjente det ikke før jeg var ganske langt på vei.. eller rundt uke 32/33 da..

du kjenner regelmessige små dytt i begynelsen kanskje du bare merker dem men ikke ser dem på magen,men etterhvert kan du se magen beverger seg i takt med hikkingen:P sprøtt!

dytt....dytt...dytt...dytt...dytt ja og sånn kan det holde på i eeevigheter:P

Skrevet

Er 35 + 1 og kjenner masse masse masse hikking daglig... du vil sikkert kjenne det ettervært..

Skrevet

Jeg merket det ikke før ganske nylig, uke 33. Til gjengjeld kjenner jeg det nå et par ganger om dagen :)

Skrevet

jeg er 27+6 og har ikke kjent noe til hikkingen!

Skrevet

Jaaaaaa, har merket det lenge. Er 36+2.. Møkka lei er jeg det og.. Det er hver eneste kveld mellom 22 og 23 en gang.. og hvis jeg drikker eller spiser noe spesielt (men aner ikke hva). Det er slitsomt. Begynner å bli kvalm av det, for det varer så lenge.. Nå vil jeg ha ho ut. Sist ville jeg gå over tida, men nå vil jeg ikke det gitt.. Det er vondt der nede for tida.. Skrape skrape skrape... Ugh..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...