Susan*lillegutt og mini* Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Lillegutt fikk operert inn dren i begge ørene på onsdag, alt gikk bra. Idag har han feber,vært varm siden i morges,men målte temp. nå,og den var 38,3, og det anser jeg som feber på han,han er jo 21mnd,og han er ikke "helt seg selv" idag,litt mer kosen enn vanlig,og mer stille faktis. Men er jo også snørret i tilegg,så er jo mulig det bare er forkjølelse,men kan det ha sammenheng med narkosen eller..at han kanskje har fått en liten infeksjon i ørene eller...? Er jo ikke mye feber han har heller,så vet ikke om det er vits å ringe legen.. Han har utslett på magen også,men hatt det i snart en uke,eller mer.. ser ut som den 4.barnesykdom,men er kun på magen ingen andre plass,og har hatt den 4.barnesykdom også,så er nok ikke det. hmm..hva ville dere gjort? er ikke det lokale sykehuset her som opererte han,for de har ikke slike operasjoner her,og er nok steng på dagkirurgien hvor han ble operert nå i helga også.
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Gi paracet og vent til i morgen. Ikke så veldig høy feber og så lenge han spiser og drikker, og ikke er fryktelig utilpass kan du ringe legen i morgen. God bedring
Expat Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Siden dere ikke følger normen med den lille, så følg magefølelsen din du Susan, du kan jo ringe og forhøre deg hos legevakten...
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 Min fikk feber samme dag, og jeg fikk beskjed om at slik narkose-feber ikke er uvanlig. Er du veldig i tvil, så ring enten legen eller sykehuset. De er der for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå