Philippa=) Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Lurer på om dere har mindre vondt nå når babyen har seget ned i bekkenet eller om det er verre. JM fortalte meg at det ville bli bedre i og med at hode til babyen er med på å stabilisere bekkenet på en måte.... Jeg er nå 36+3 uker å ingenting har skjedd. gleder meg til babyen har seget ned. har sååååå J...... vondt.
Fisk med CV Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Jeg fikk bekkenløsning allerede i uke 10 tror jeg det var. Har vært sykemeldt gjennom hele svangerskapet, og gått på krykker store delen. Nå har jeg to uker igjen, og de siste ukene har jeg hatt mye mindre vondt. De "vanlige" bekkensmertene er helt borte, men har fått litt andre plager. Klarer ikke løfte noe opp fra gulvet feks, og må passe på å holde bena samlet når jeg går ut av senga...men dette er INGENTING i forhold til det som har vært. Rene paradiset etter at hodet festet seg*
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 Synes å huske at det var bedre på slutten da jeg gikk gravid med førstemann, etter hodet hans ble festet. Denne gangen har ikke hodet festet seg ennå, selv om jeg er 38+4, så BL min er fortsatt såpass ille at jeg bruker krykker.
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 Jeg blir bare verre og verre jeg.. Er sykemeldt og nå.. Var nettopp ute for å handle mat å nå er jeg helt ødelagt - bare av og gå i butikken og handle litt...=(
Spunky, fikk gutt 11.1.07 Skrevet 6. januar 2007 #5 Skrevet 6. januar 2007 Det var som å få et helt annet liv når hodet sank godt ned i bekkenet. Jeg har vært sykemeldt for bekkenløsning siden begynnelsen av september. Etter at hodet sank ned i bekkenet, har bekkenet blitt stabilisert og plagene så og si borte. Herlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå