Gå til innhold

Jordmor i Fredrikstad (helsestasjon)

Anbefalte innlegg

Skrevet

he he, skjønner godt at du er lei, og får du i morgen får du på 21 års dagen til min lille bror.. Jeg husker at min startet 3 dager etter termin, og husker at jeg bare hoppet av glede da det endlig var i gang, hehe.. Men du har i værtfall ikke mange dagene igjen uansett, selv om det ikke er så enkelt å tenke..

Er du fra kråkerøy opprinelig? Selv er jeg oppvokst på kråkerøy, et kjempe fint sted..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, har lurt på det samme som hovedinnlegger selv. Og er jo her inne på 3. tri og smugtitter, er jo bare noen dager til jeg hopper over hit :o)

Jeg var også kun en gang hos Grethe, nå går jeg hos Kari Gjølme, kjempeherlig dame :o)

Går det bra Lollipop? Vi er på Trara i helgen (hundevakt), så endelig har jeg nett ;o) Nå må jeg begynne på middagen, gubben kommer vel snart!

MÅ finne på noe en dag, jeg MÅ ut av huset i Sarpsborg, hehe...

Skrevet

Nei, jeg er opprinnelig fra Trosvik jeg...bare bodd på Kr.øy siden i sommer...

Skrevet

Kan hende du har fått svar her, men jeg vet iallefall at jordmor Grethe jobber ikke på fødeavdelingen lenger, så du trenger iallefall ikke tenke på det. Lykke til!

Skrevet

Hmmm... Mye Kråkerøyfolk her ser jeg :-)

Noen med termin i mars?

Skrevet

Hei, jeg er en "gammel" kråkerøy jente, har termin 8 mars, men skal ha keisersnitt 1!! Når har du termin snurrepippen?

Skrevet

Hei malathiel:)

Her går det for det meste, men sliter med å ligge om dagen, har så vondt at jeg bare må stå opp!! Jeg er tidligere oppe enn min datter på snart 5, hehe!!

Så deilig med litt tilgang til pc`n lenge siden jeg så deg her inne sist nå!! Går det bra med deg også? Formen bra enda? Jeg er klar til å finne på noe vettu, greit å ha noe å gjøre for å få dagene til å gå, følelsen at de har stoppet litt!!

Du fikk beskjeden min om at vi var meldt av? Husker ikke om jeg sa det.. Svømmer du enda? Er det gravidsvømming?

Dere får kose dere videre!!!

Skrevet

Termin 29. mars her.

Bor her fortsatt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...