Gå til innhold

Jordmor i Fredrikstad (helsestasjon)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om jordmora som jobber på helsestasjonen (vestsiden) i Fredrikstad, også jobber på sykehuset?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jordmor Grethe eller?

Skrevet

Vet at ho har jobba på enten B3 eller B7, tror det var B7...men vet ikke nå lenger. Går du til ho til vanlig eller? Glad i Cola ho, he-he...

Skrevet

Vært hos ho en gang, i uke 14... Avbestilte neste time, og bestilte aldri ny time...

Går du hos henne?

Skrevet

Gikk til henne en gang i mitt første svangerskap for 5 år siden, gikk aldri tilbake!!

Skrevet

Nei, går ikke til ho, men har vært litt borti ho gjennom jobben min... Venninna mi gikk fast til ho hele sv.skapet og det eneste ho fikk ut av det var at dama har en klar formening om at SUKKERVANN (les; brus) er unødvendig!!!

Men man har lov å si fra på føden hvis man ikke er vel med den jordmora man har fått tildelt.

Men tro meg, det er flere som er verre å få enn Grethe på SØF...ho er hvertfall dyktig!!

Hørte noe om at ho skulle slutte på SØF da, men vet ikke om ho har gjort det enda. Jobber uansett ikke der så ofte, bare ekstravakter.

Skrevet

Uff... Unødvendig å ha slike mennesker i slike jobber da :o(

Skrevet

Jeg er så glad for at jordmora mi på helsestasjon vil være med meg, når jeg skal ha planlagt keisersnitt 1mars, da vet jeg hvem jeg får og jeg kan føle meg trygg..

Det er mange som er finke, og Grethe er sikkert flink hun også, greit å få noen man føler at man kan samarbeide med, hadde selv en kjempe fin jordmor under min nesten fødsel sist!!

Du finner fort ut om dere har noe kjemi, går det ikke er det bare å bytte..

Skrevet

Ja, sant det! Men hvis du mot alle odds skulle få ho så si ifra vel!! Det hadde jeg gjort.

Har et annet dillemma jeg da, eks-svigermor jobber der og hun vil gjerne "ha" meg som pasient hadde ho sagt til mamma. Jeg vil jo IKKE ha ho da, mest for samboers skyld...men hvis jeg skulle få ho så sier jeg fra at det blir feil for meg.

Skrevet

Nei, den er litt lei den også... Uff, eks-svigermor! Føler med deg :o)

Skrevet

Trur det er viktig at man sier i fra, det er jo tross alt dere som skal ha ut det barnet!!

Skrevet

Lollipop, hvilken jm har du da?

Skrevet

Får håpe jeg får uante "si-ifra-krefter" under fødselen om jeg får noen jeg ikke liker, for jeg er ikke sånn som bruker å si ifra :-S

Tør rett og slett ikke...

Skrevet

Bruker en herlig dame på kråkerøy!

Men er selv fra begby, brukte den samme under sist svangerskap og var veldig fornøyd!!

Hvem bruker du?

Skrevet

Janne Edholm bruker jeg..

Skrevet

Hva med å spørre hun du går til kontroll hos, hvis du går til kontroll hos en jordmor nå da? Det kan jo henne at hun kan andbefale deg noen? Så kan du skrive ned det å en liste? Slik at du kan føle deg trygg trur det har mye å si..

Skrevet

jeg også!!

Skrevet

å etter planen skal hun være med å ta i mot den i magen 1 mars, jeg er kjempe fornøyd med henne du også?

Skrevet

Hadde du ho på forrige fødsel og eller?

Skrevet

Ho tar jo også bare ekstravakter på SØF,så er vel ikke så stor sjanse for å få ho uten at det er planlagt slik som for din del... ellers hadde det vært veldig greit å ha ei kjent ei!

Skrevet

Nei da hadde jeg en svensk, husker ikke hva hun het, men hun var flink hun også.. Brukte janne i svangerskapet, hun kom tilbake fra permisjon ca 3 mnd før jeg fikk første mann, og var kjempe fornøyd.. Denne gangen sa hun selv at hun ville være med meg, før jeg fikk sagt noe, og det setter jeg veldig pris på..

Du får vell straks, ser du er på overtid, har du begynt å merke noe enda?

Skrevet

hun har faste vakter på b7, hvem avdeling skal du på?

Skrevet

Dessverre INGEN tegn til å skje noe enda...begynner å bli ganske så lei ja! Har bekkenløsning og er "tung" så det er jo ikke så mye man orker nå heller... Kan liksom ikke få tida til å gå med å trave en halv dag i Torvbyen, he-he...

Har følt helt siden jeg ble gravid at babysen kommer den 09. da, så håper hvertfall ikke at jeg går lenger enn til den 09. Men akkurat nå syng jeg at 070107 hadde vært en STRÅLENDE bursdag, he-he.. :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...