Gå til innhold

ble LIVREDD nå..... ang. lillepille.com!!


Nickie_og_GuttaBoyZ

Anbefalte innlegg

jeg visste ikke at det er blitt gjort ulovelig!!!!!!!!!! og bestilte piller derifra den 30 desember.... reductil........... jeg har god grunn til å få dem, med bmi på over 40, så kunne bare dratt til legen, men ventetiden var så lang,så jeg tokk det bare over lillepille.... har gått på dem før av legen...fikk helt fnatt nå! hvor lang tid tar det normalt å levere dem? jeg visste jo ikke... de har allerede trukket meg for pengene... jeg vil jo ikke..jeg visste jo ikke..jeg...

 

:-(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

 

kan jeg gjøre noe med det nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmm.. ikke godt å sei..

 

æ bestilte fra eu-rx.com 2 ganga.. fikk ikke pillan,sente mail tel di å fikk pængan tbake færste gangen. venta fortsatt på di siste pængan...

 

prøv å send di mail..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er rimelig nervøs ang. det samme selv jeg. Bestilte den 27/12. fra lillepille. Var ikke klar over at de var kommet på "dopinglista" som jeg har lest meg til her i ettertid. Ellers er det jo lov å bestille de, hvis ikke de er på lista altså. For noen dager siden fikk jeg brev fra posten om at jeg hadde fått en pakke som var antatt tollpliktig, jeg kunne velge om de skulle fortolle den for meg eller om jeg skulle gjøre det selv. Valgte å la de gjøre det, og når jeg sporet pakken på posten.no nå så sto det "frigjort fra importtollen"!! Da virker det jo som om det har gått bra. Hadde det vært ulovelig hadde de vel ikke latt meg få den? Håper den kommer snart, skal si fra om jeg får den eller ikke.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da va jo du heldi ser det ut tel:)

men æ tør ikkje å bestell fleire ganga...skummelt!!!

 

men æ lura på om de nye slanke-pillan (huska ikkje ka di heite..) e forbudt å ta inn i landet???

 

det e forrestn di pillan som kan hjelp me røyke slutt i tillegg tel slanking..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...