Gå til innhold

Videokamera

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har egentlig ikke peiling, men onkelen min kjøpte dvd kamera.. han var meget missfornøyd så han leverte det igjen.. kvaliteten på kasett kamrea er bedre vistnok....

vi kjøpte et kamrea i sommer.. betalte 3000 for det. enkelt å bruke..

du må tenke på behovet ditt.. vi ville bare ha et greit kamrea for å filme minner.. trengte ikke noe super kamrea for det ;)

Skrevet

Vi kjøpte nettopp et Canon-kamera med DVD-plater. Helt grei kvalitet til 3000 kr. Ikke verdens beste, men til vår bruk er det bra nok.

Skrevet

Hei hei

Kjøpte det kamraet til samboern min til jul. og han er kjempe fornøyd med det.og det er veldig enkelt å bruke og lett og håndtere, fikk forresten best i test på tv 2 hjelper deg.

etter som jeg har forstått så er kassett litt "gammeldags" og det som er fordel med dvd er at du kan bare putte det rett i spillern eller i pcen.

Skrevet

Vi skal kjøpe oss videocamera nå. Vet ikke så mye om hva som er bra eller ikke, men har fått med meg att lagringskapasitet i selve cameraet er bra. Og att det er en fordel å kunne spille direkte over på DVD fra camerat, uten å være avhenging av dataen.

Skrevet

Vi har kjøpt Panasonic GS 280, og er kjempefornøyd foreløpig! Ikke kjøp DVD-kamera, mye større kapasitet med et DV-kamera.

Skrevet

Vi kjøpte nettopp Panasonic nv-gs180e. Har ikke rukket å brukt det så mye enda, men bildekvalitet og meny virker kjempebra. Vi ble anbefalt dv-kassett fremfor dvd. Selgeren sa at dvd-kamera er dyrere og de fleste redigerer filmen på pc og kan evt brenne på dvd senere, og at dvd-kamera kanskje kunne være noe som ville gå ut pga dv-kassett er såpass bra og billigere. Så sa han at 3ccd var veldig bra for bildekvaliteten. Ut over det var det ikke så mye annet som ikke er standard som en trenger, hvis en ikke er mer proff med veldig strenge krav. Dette kameraet var blitt testet av en i butikken og filmen ble vist på lerret på filmfestivalen med veldig bra kritikk på bildet. Så da skal det i alle fall holde til vårt bruk! :) Det kostet 3995,-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...