Gå til innhold

vil ikke sovne på kveldene...tror det er noe smittsomt det....=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er også jr begynt.har lest her inne om flere som sliter med det samme.nå er også jeg med i rekka....zzzzz.....

ble stilt kl 2 i natt..å nei.skrikermetoden vil jeg ikke anbefale.ble værre etter en liten stund.man hører fort på skriken at noe ikke er rett.

å stå ved senga funka litt.men,jeg klarte ikke stå der i flere timer...

spilledåse,lunt,leker,osv...vell,det gjorde ingen forskjell.

men,jeg tok han opp,la han i armene,og bare kosa.sovna på 5min da =) var trett og utbalet stakkarn.men det var jammen jeg også.

så,jeg tror rett og slett dette er nok en periode vi alle skal igjennom jeg.enten vi vil eller ikke,hehe.å jeg som ble bortskjemt med at han sov fra 23 till 9-10.30,fikk virkelig prøvd meg....har holdt på i flere dager.så jeg innførte grøt,som ikke ser ut til å hjelpe på annet enn at vi minsker melkinntaket litt.spiser opp til 220ml hvert måltid.

jeg skiver under på at jeg virkelig skjønner problemet deres nå ja...men,snart er vi over dette,og ser tilbake på di grusomme døgnene med et smil =0) lykke til !!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker sånn ja, mange som har det problemet. Jeg vet ikke om alle gjør det eller ikke,men det er ekstremt viktig å ta barnet med en gang det våkner på natta iallefall. Jeg tror det av og til kan bygge på tillit, ikke bare for lite mat som gjør at et barn ikke vil sove/våkner flere ganger. Barnet må føle seg trygg på at de voksne er der når de våkner og trenger noe. Dette er ikke rettet på deg direkte. Men jeg vil bare nevne det så de som kjenner seg igjen ved å kanskje ikke være så snar til å ta barnet når det våkner kan tenke litt på at kanskje det kan være en årsak.

Skrevet

ja,jeg er enig med deg.bruker alltid å roe ned hvis han våkner nattestid.men som regel er en smokk nok.=)

mye som kan virke skummelt for di små når alt er stilt og mørkt.

men dette er noe man må igjennom,mer eller mindre.di 4 andre hadde også slike perioder.men vi kom oss igjennom da også =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...