Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen

Nå er det to måneder siden jeg fødte min datter, og for 9 dager siden begynte jeg å blø igjen og har blødd i strekk siden... ikke kjempemasse, men litt mindre en mens... er det noen andre med erfaring på dette. jeg skal til legen til uken altså, men ble plutselig litt bekymret og lurer på om noen har erfaring på dette området.

Blodet var først helt mørkt så jeg tenkte de tvar noe som skulle ut etter fødselen, men nå er det helt frriskt som etter et sår på en måte.

Blir glad for alle svar, jeg tror forresten ikke det er mensen for det er ikke som vanelig, men det er det vel kanskje ikke etter en fødsel uansett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat det samme skjedde meg også! Blødde i 16 dager lenge etter at renselsen hadde sluttet. Var hos legen og hos spesialist for ultralyd. De mistenkte at det var igjen rester av morkaka, men fant ingenting. (spesialisten mente at jeg kan ha blødd ut restene hvis det var derfor) Tok haugevis av prøver og alt var normalt. Nå har jeg hatt en helt vanlig (dog litt vondere) mens som ga seg når den skulle. Skjønner fortsatt ikke hva som skjedde, menmen..

Skrevet

Tusen takk for svar, godt å føle at man er ikke er helt alene om det... og ihvertfall godt å høre at alt gikk så bra! Takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...