Gå til innhold

TVILLINGER!!!


Fru Kolibri

Anbefalte innlegg

I går var jeg på UL og fikk litt sjokk- der var to små hjerter som banket der inne! Dette er jo IVF og jeg fikk satt inn to egg, så sjokket er jo ikke veldig stort, men siden de mente at min hcg ved første positiv test var for lav for tvillinger (den var 245) så ble jeg ble litt overrasket.

Nå mente de at det var mest sannsynlig to jenter for de gav lavere hcg enn gutter. Jeg venter i spenning! Alt er jo velkomment!

 

Klem fra litt sjokkert og litt redd men mest lykkelige

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer såååå mye! Wow! Fantastisk! Jeg forstår at du er både sjokkert, litt redd men mest lykkelig på en gang!

 

Har tenkt masse på deg, skrev et innlegg til deg på ass. befruktning på torsdag.

Vet du forresten at "Gravide slitere" er oppe og går?

Vi kan jo snakkes der!

 

Masse masse lykke til videre!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker alle for koselig meldinger. Da skal jeg kikke innom gravide-slitere sidene. Jeg er 9 uker på vei i dag! JIPPI!

 

Klem og lykkeønskninger til dere andre også.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var innlegget jo!!! Så koselig med to små!! Spes når dere har vært igjennom ivf for å få de til!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig gøy! Men kan de virkelig si at det er jenter pga hcg-nivået? Har jeg aldri hørt om...men, men..uansett masse lykke til videre i svangerskapet:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke vet jeg Rutletutt. Jeg ble også ganske overraska. Nå får vi jo bare se om det stemmer. Kanskje vi kunne laget ei liste over hcg hver enkelt hadde her inne ved første test, også ført på hvilket kjønn det er når vi kommer så langt, for å se om det stemmer?

 

Lykke til til deg også. Klemmer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...