Twinny Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Kroppen min har funnet ut at å ligge våken 1-2 timer midt på natten er en god ting! Selv er jeg fulstendig uenig, men har så langt ikke klart å ta kontroll. Jeg er 12+3 og vet at dette skal bli et mye større problem senere i svangerskapet. Tingen er at det er jo ikke vondter som holder meg våken, så da burde jeg jo sove. I natt har jeg planlagt flytting til det nye huset, sett for meg de to nurkene som alle varianter i kjønn, fundert over hvor ofte sambo snur på seg i sengen og hvor rare stillinger han velger og jeg har fått meg at avisen kom før kl 5 idag! hver natt vurderer jeg å vekke sambo eller stå opp, men det vil ikke kroppen. Sov fantastisk godt fra ca 6 til 11.30!
oktoberjentene;) Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 uff hørtes slitsomt ut hjelper heller ikke å vite at i natt kommer jeg til å være våken tanker... jeg våknet en periode kl 5, å fikk ikke sove før i 11, 12 tiden... lite å finne på da også.. hehe.. du må nok bare prøve å ligge å slappe av, ikke tenke så mye (veldig lett å si for meg... ) hør på rolig musikk, forestill deg at du ligger å slapper av på en varm strand.. det hjelper meg hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå