Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør et søk på fødepizza og oppskrift i forumet her, det er visstnok en pizza laget med fødselsfremmende ingredienser (lakserolje, kanel osv) som noen her sverger til. Brr - jeg takker meg til min egen oppskrift. Men ble plutselig så fysen på pizza...?

Skrevet

OI, folk er rare!!!

Skrevet

æsj,hørtes ikke spes godt ut.. jaja,folk gjør vel nesten hva på helst for å få ungen ut på slutten :)

Skrevet

Da jeg fødte for forrige mann for 3 år siden verserte oppskriften på "Rikshospitalets fødepizza" rundt på blant annet disse sidene. Den inneholder ikke lakserolje, men derimot endel hvitløk og chilli. Sterk mat kan nemlig sette i gang fødselen. Den var faktisk veldig god. Men om den virker..... ? Sammen med denne fødepizzaen fantes også oppskrift på "Rikshospitalets fødselsfremmkallende sex" Morsom lesing om ikke annet :-)

Skrevet

Lakserolje.... hva er poenget?

På apoteket anbefaler de det ikke, ikke, ikke.

Det kan da umulig være en bra start på en fødsel. Har lest noen skrekk-eksempler her inne også der folk har endt opp med 40 timer i rier fordi de var "lei av og vente" og ville se om lakser olje gjorde susen. Det satt i gang noe, men satt ikke igang fødslen som den skulle.

Hun angret...

Babyen kommer den. Og hvis den ikke gjør det er vel det beste å snakke med jordmor enn å lange innpå med lakser olje..

Skrevet

hva fødepizza er? jo- bare TULL!!

Skrevet

fra BIM :

Fødepizza

Pizzadeig:

9 dl hvetemel

1 pk gjær (tørr/fersk)

1 ts salt

3 ss olivenolje

3 dl vann

---

La deigen heve ca. 30 min.

Pizzafyll:

2 ss margarin

1 stor løk

500g kjøttdeig

1 boks tomater + 2-3 ss tomatpurè eller

1 boks tomatpurè

2-3 hvitløksfedd

1-2 ts malt muskat

1 ts salt

½ ts pepper

½ ts oregano

½ ts basilikum

ca. 2 dl vann

ost

---

Stekes på 225oC i ca.20 min til deigen er gulbrun og sprø, og osten begynner å smelte og få farge

Skrevet

høres ut som en helt vanlig pizza. hvis man hadde begynt å føde av å spise en pizza, hadde jeg fødet for lenge siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...