Gå til innhold

Ukependler og EL på torsdager....

Anbefalte innlegg

Må bare få ut litt frustrasjon....

Pga av jobb er jeg ukependler, og har funnet ut at det passer skikkelig dårlig i kombinasjon med å prøve å bli gravid...*ler*

Sitter der jeg da, hver fjerde torsdag og 40 mil hjem til samboeren og hans svømmere.... (og ja, jeg har sett på kalenderen, og det er lenge til det faller en helligdag på onsdag eller torsdag hvor jeg har EL....;) Tror jeg må planlegge en liten ferie snart jeg!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7670035-ukependler-og-el-p%C3%A5-torsdager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, kjenner igjen den fortvilelsen ja...Er pendler jeg også, men ikke så langt som du. Tror jeg får el denne onsdagen, og da reiser mannen bort. Litt frustrerende. Hadde noen hårreisende turer hjem da jeg trodde jeg hadde el(fant ut etterpå at jeg har pcos, så hadde ikke el allikevel) Kjørte 2 timer hver vei, og var hjemme en halvtime før jeg måtte på jobb igjen. En ting er sikkert, om vi er så heldige at vi får barn noen gang, skal det få vite hvor mye jobb som stp bak:-)

Hehe!! Det samme tenkte jeg på her om dagen! Vi lurte faktisk på å møtes på halvveien, men fant ut at det var litt drøyt! Flytter snart litt nærmere hjemme (da blir det bare 3 timer hjem...;), og da vedder jeg på at jeg kjører hjem for en kveld!! *ler* må si du har et passende nick, man kan bli sprø av mindre!

Ja,man kan lure på om man går fra vettet noen ganger:-) I mitt hode, var alt planlagt så perfekt. Jeg skulle bli gravid i september, og skulle kose meg hjemme med fete fødselspenger:-) Ikke alt går som planlagt finner man fort ut. Fikk som sagt påvist pcos, og går nå på kur.

Mannen min mener at det ikke er bra for forsøkene våre at jeg stresser sånn, noe som sikkert er riktig, men kan nå ikke noe for det...

Har begynt å tempe på morgenen nå da, for å finne ut mønsteret

Planer kan gå i vasken ja, det er iallefall sikkert! Hvordan fant du ut at du hadde pcos? Hadde dere prøvd lenge?

Men mannen din har sikkert helt rett!;) Når man sitter på en stusselig hybel, blir det til endel tenking og internett, og jeg blei så stressa med disse baby-tankene at tante rød kom 14 dager etter IKM (jeg pleier å være på dagen). Er sikker på at det var pga stress Da bestemte jeg meg for å slutte å surfe på baby-sider hver dag!! Hehe!

Men det er neimen ikke lett da... har liksom lyst på baby NÅ da...:)

Har vel hatt en mistanke en stund, da jeg aldri har hatt regelmessig mens, men har liksom ikke ville fått det undersøkt før det var nødvendig.

Hadde time hos fastlegen min allerede i september og fortalte om situasjonen. Der fikk jeg beskjed om å prøve et halvt til et år før jeg kom tilbake. Bestilte time hos privat gynekolog etterpå, noe jeg virkelig ikke angrer på!

Vi har også snakket om å møtes på en rasteplass om el plutselig skjer, men det er vel litt vel stusselig:-)...

Må innrømme at jeg er ganske så sliten av å tenke og gruble, kjenne etter om jeg har noen symptomer osv. Har allerede hatt et innbilt svangerskap:-)huff, at mannen min holder ut:-) Det er så irriterende i tillegg,å se folk som ikke er egnet overhodet til å oppdra barn, at de bare plopper ut med den ene babyen etter den andre.

Annonse

Uff, ja! En tenker jo ikke på annet om dagen jo...:/ Og det er fryktelig irriterende med sånne super-fruktbare!! *ler* Men er jo glad på dems vegne da! (det mest ironiske er hvor redd man har vært for å bli gravid tidligere, når det ikke har passet med skole og alder o.l., og nå sitter man her og håper det stikk motsatt!!) Hehe!!

Nei, nå får jeg ut å lufte meg i det fine været! (hadde sex mandag (helligdag, veit du;), så jeg kan jo håpe at svømmerne til samboeren var skikkelig overlevelsesdyktige og kjempet for livet fram til EL som var på torsdag:) *ler*

Lykke til videre med kuren og prøvingen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...