Gå til innhold

Min alder på profilen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så nettopp at det står at jeg er 27 år på min profil. Dette stemmer jo ikke. Er et halvt år til jo... Flere som blir "eldre" her inne??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja:( det irriterer meg! Da jeg var tenåring la jeg gjerne på litt, men ikke nå! Er 32,5:)

Jeg synes også det som står om fosteret er litt forut sin tid på hver uke. Gidder faktisk ikke lese det lenger.

Skrevet

Jeg har også reagert på det, men fant ut at det kommer av at en bare kan registrere fødselsårstallet og ikke dag/mnd. Jeg står inne med 28 og har knapt blitt vannt med å si at jeg er 27...

Når det gjelder babyen, så står det at en er i uke... og ikke at en er...uker, derfor ksn det sees ut som om en er lenger på vei.

Skrevet

Feil her også. Både på sønnen min og meg.

Skrevet

Ja! Hmmm... Sjekka nå, er ikke 22 før til sommer'n.....

Sikkert den milde vinter'n som forvirrer moderator og tror vi er lenger ut i det nye året enn hva vi er! Haha...

Skrevet

Det står feil på meg også... Jeg er da ikke 25 før i oktober.. :s

Skrevet

ja da feil her også. her står at jeg er 32 år men det er jo 9 månder til jeg blir det. det er feil på barna også. elste dattra mi ble 12 nå i desember, men her står det at hun er 13 år.

Skrevet

Fylte 22 i desember, så nå står det 23...ganske teit. Menmen... ang. at babyen virker å ha kommet "for langt" iflg uke til uke-oversikten her; jeg bruker å lese akkurat den biten på babyverden, den stemmer mer med det legen har sagt også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...