Gå til innhold

magen blir steinhard under trening

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i uke 15. Var på spinning i dag, og synes det var deilig å komme igang etter å ha vært skikkelig kvalm i 3 måneder. Innimellom kjente jeg at magen (livmoren???) ble helt steinhard? Det gjør ikke noe vondt, men jeg kan ikke si at det er direkte behagelig....

Er det dette som kalles kynnere?

Får litt samme følelse faktisk når jeg har sex. Er det flere som har det sånn som har kommet omtrent like langt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 13+5 i dag og trener (jogger) ca 3 ganger pr uke. Får også hard livmor og kjenner meg litt sliten i magen på en måte, men ikke direkte vondt. JM sa jeg bare skulle trene som før, men stoppe dersom det gjorde vondt og ellers lytte til kroppen. Tror det er helt ufarlig;-)

Skrevet

Det er nok kynnere du kjenner ja :o) Jeg også fikk de så tidlig som deg... Jeg ble 50% sykemeldt for hos meg bare kom de, uten noe som helst form for anstrengelse. Ikke akkurat behagelig nei, men ikke vondt --> litt rart bare :o)

Og livmora strammer seg også på samme måte når man får orgasme :o)

Skrevet

Er sikkert kynnere...

Har såvidt begynt å trene lett igjen jeg også, etter 3-4 mnd med elendig form og kvalme døgnet rundt.

Vært på Bodypump, og i dag rodde jeg 30 min. Kjente etter roinga at d strammet litt.

Skal på spinning på mandag, men skal ta d rolig, så er spent på om d føles bra eller ikke...

Gleder meg vannvittig mye i hvertfall, jeg elsker spinning:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...