anonymius Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Jøss det er visst flere enn meg som ikke er prøver, men snoker her inne stadig vekk... Hva med en liten "presentasjon" ? Status:Samboer Alder: 22 Alder sambo/kjærste: 25 "grunn" for å vente: Alt ligger til rette, bare ikke helt bestemte enda.. Barn fra før: nei
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Lag deg en profil, anonymius! Ikke vanskelig Status: samboer Alder: 25 Alder sambo/kjæreste: 27 Bor: Bergen "grunn" for å vente: nope "grunn for å begynne prøvingen": Alt ligger til rette for oss: leilighet med god nok plass til iallefall to barn... bil, og snart enda en bil, vært sammen i snat fem år, begge har fast jobb. Jeg har nesten 100 %, men får 100% fra høsten av. Barn fra før: nei Dyr: Katt
Stadig optimist :0) Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 Hei, hei *hilser pent og neier* Koselig å bli kjent med noen på samme stadie som meg:-) Skal vi se: Status: Samboer Alder: 26 Alder samboer:33 Grunn for å vente: Vi skal gifte oss i august og har lyst til å vente til etter det. Satser på å begynne å prøve i Juni tror jeg. Barn fra før: ne Koselig med en sånn tråd. Håper å høre mer fra deg.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 Status: samboer Alder: 20 Alder sambo/kjæreste: 23 Bor: Oslo "grunn" for å vente: Han er ikke klar Barn fra før: nei
*bubbs* Skrevet 6. januar 2007 #5 Skrevet 6. januar 2007 Status:Samboer Alder: 24 Alder sambo/kjærste: 27 "grunn" for å vente: Økonomiske... Barn fra før: nei
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #6 Skrevet 6. januar 2007 Status: samboer Alder: 23 Alder sambo/kjæreste: 28 "grunn" for å vente: Nyutdannet uten jobb foreløpig...Men det blir jeg ikke lenge..Alt annet ligger til rette... Barn fra før: nei
♥Tullerusk♥ Skrevet 6. januar 2007 #7 Skrevet 6. januar 2007 Hei på deg! =o) Legger meg også inn her før jeg stikker=o) Status: Samboer Alder: 24 Alder på sambo/kjæreste: 27 "Grunnen" for å vente: Sambo er ikke klar, men jeg er klar som et "egg". Barn fra før: Ja, 1 sønn på 3 år. Vi har vært sammen: i 6 år, bodd sammen i 5. Skole/Arbeid: Er student, håper å bli Jordmor en dag...=o) Gleder meg... Vel alt jeg kommer på for nå...Lettere hvis du lager deg en profil... er da forsatt anonym....=o) Klem
Stadig optimist :0) Skrevet 7. januar 2007 #8 Skrevet 7. januar 2007 Jeg slenger meg med her også:-) Hadde vært bra med et forum hvor vi kunne få ut frustrasjonen over nølende samborere. Vi skal gifte oss i august så jeg har fått han med på å prøve i Juni. Vi får se når den tid kommer:-)
liten blåfugl Skrevet 7. januar 2007 #9 Skrevet 7. januar 2007 Status: Gift Alder: 24 Alder sambo/kjæreste: 26 "grunn" for å vente: økonomisk Barn fra før : nei
skårpå Skrevet 7. januar 2007 #10 Skrevet 7. januar 2007 Status: Samboer. giftes i April Alder: 27 ALder sambo: 27 ingen grunn å vente. tror kanskje vi bjynner å prøve sånn helt forsiktig. bosted: Bergen
Nanna:-D Skrevet 7. januar 2007 #11 Skrevet 7. januar 2007 Hmmm. Hører vel til her igjen jeg da... Litt andre grunner for å vente en de fleste her, men er vel her jeg hører til nå... Status: Gift Alder: 22 Alder sambo/kjæreste: 26 "grunn" for å vente: exu 30august og ma nå 3januar, 13uker på vei. Må nok vente litt nå og la kroppen få ro seg etter 2 graviditeter så nærme hverandre... SÅ må både jeg og min kjære orke en gang til.. Vært mye tøft på kort tid nå... Barn fra før : nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå