vår81 Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Hei Jeg starte med metformmin for ca to dager siden, pga pcos. Har i tillegg en enzym defekt på binyrene. Det jeg lurer på om noen av dere vet, er hvordan metformin virker, fysiologisk?? Videre enn bare å hjelpe på bukspyttkjertelen og insulin stabiliserende: Ble litt rotete dette, men hvordan kan metformin hjelpe med å bli gravid
kirsty*2barnsmamma Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Her er en spennende artikkel som jeg håper svarer på spørsmålet ditt :-) Jeg går og på metformin, jeg har ikke pcos eller pco, men har insulin resistanse som påvirker kjønnshormonene blant annet så håper at metformin kan gjøre meg mere fruktbar i tillegg til at jeg har gått ned 10kg siden jeg begynte på de i september!
vår81 Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2007 Hei Tror kanskje at artikkelen ble borte. Det håper jeg og at jeg kan gjøre, hvvertfall en kg el to.... Hvordan går det n så med deg kirsty?? Har ikke svart så mye her, men har følgt med deg en stund og din prosess. En føler jo nesten at en kjenner mange her, bare fordi en har lest så mye om folk. Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå