Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det var flere som kunne tenke seg treff på Lillehammer. Vi er helt nye her inne, har ei lita tulle som ble født 13.12.06, og kom i uke 32+3. Er det fortsatt interesse for treff? Today er en kjempefin plass for slike ting, kafeen som ligger i barnebutikken Siga i Storgata. Bare et forslag. :-)

Skrevet

ja det hørtes kjempe koselig ut det da:-) Kunne jo satt opp en dato å sett om flere blir med??

Skrevet

Ja, jeg er jeg hjemme hele dagene jeg. Så det er bare å sette opp ett treff, så er jeg med jeg! Har bare ukentlig veiing på helsestasjonen, men det er mandager :-)

Skrevet

Har du ikke msn adresse da så kan vi snakkes der? min er [email protected] så kan du legge meg til:-)

Skrevet

Kunne ha vært hyggelig å møte noen her, jeg jobber i helsesektoren og sønnen min er full tid i bhg men han kan jeg be fri en dag da

Skrevet

Blir også med, med min kjempestore baby. :D

Skrevet

Linusboy og jeg blir med så lenge det passer.

Skrevet

Neste uke en gang da? Hvor mange passer det for da? Noen som har et forslag til dag? Altså om 1 uke?

Skrevet

For min del passer det stort sett hver dag i neste uke. torsdag er opptatt eneste, da er det 6 ukers kontroll på vesla. Helt rart, 6 ukers kontroll før terminen vår.. hehe.. .-) Fredag er det sånn barseltreff, men det er fra 12-13, og jeg dropper det om dere setter opp treff :-D

Skrevet

Jeg reiser til larvik denne uka,men kommer tilbake til mandag,så da kan jeg tirs,ons,tors og fredag neste uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...