3barns mamma Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Er det noen som har rutiner på 3 mnd? for jeg får det ikke til å styre mat og soving på dagen... men natte rutine har vi, det har vi hatt siden 3 uker. Trappa ned på tidspunkt nå da, så nå sover han fra ca 21/21.30 til 8 på mårran. Som regel pupp 1 gang om natta. Bare lurer på hvordan dere andre har det...
Amabolla Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Vi begynte vel å få litt rutiner på dagtid også rundt 3 mnd- ikke når det gjelder pupp/ikke pupp- det styrer hun fortsatt selv- og natten fikk vi også rutine på rundt 3 uker. Men vi står opp ca. kl 09,tar en liten lur rundt kl 11 (mi si sover ikke lenge-bare ca 30 min.vil ikke mer)- ut på trilletur rundt kl 14- da sover hun litt (den trilleturen variere litt) etter kl. 16.00 så er det lek og morro fram til kl. 19- da begynner kveldsstellet:)
3barns mamma Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2007 sover ikke så mye på dagtid hun da? Gutten min sover igjen i 9 tia, bare en litten lur da. Er våken et par timer og sover igjen, da kan han sove 2-3 timer. Så variere det på ettermiddagen, kan bli 2 dupper til ja. Sovedyr han da... Så jeg har lyst til å fått litt rutiner på det å.. Men det blir vel ei ordning etterhvert.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 Ikke så mye rutiner her heller. 4 mnd. Pupp får han når han vil ha. Eneste er at han kan ikke være våken mer en 2 timer i slengen, eller så blir han sur :-) Har 3-4 lurer på dagtid! Han legger seg nå mellom 21-23, våkner for pupp mellom 3-5, så sover vi til 8-11.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå