endaeintrønder Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 va på salg idag,å da hadd dem ABC kombivogn t bere 1199 kr,me softbag å vendbart styre,vogna va jo kjempego å trill da:) så æ slo t æ,men egentli fikk æ litt sånn stikk i magen på en måte,å kjøp vong SÅ tili liksom??e jo bere inn i min 15 uke no,så d e jo læng t sommern..ka har dokker gjort??sist så kjøpt vi itj vogn før æ va 37 uka på veg,men d va nestn litt sent,for vi tok den 1 å besta vi fann,for æ hadd skitont i bekkenet:( men e strålende fornøyd me kuppet mitt no uansett:-)
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Mamma har vunnet i lotto, så ho skal kjøpe vogn til oss snart! Jeg er bare i 13. uke, men samma om vogna kjøpes nå eller senere, må jo ha det til syvende og sist uansett... Jeg vil begynne å kjøpe "baby-møbler" snart, så det blir spredt utover, og ikke gjør for store innhugg på en allerede stram økonomi to mnd før babyen kommer lissom.... Da er jeg sikkert driit-sliten og ikke orker uansett... Hehe....
endaeintrønder Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2007 WOW,så heldi du e da:) sist brukt vi 5000 kr på vogn,som vi hadd i knappe 8 mnd,før vi bytta over t simo trille,så herre gangen syns æ vi har gjort et kupp rett å slett,hehe..vi har stort sett alt anna,eneste som må kjøpes nytt,er bilstol igjen,vi lånte sist da..æ tenke åsså sånn,at kansje formen min ikke e så bra den her gangen,sist sprang æ jo rundt å shoppa vilt!men føle mer vont i både rygg og hofter no,så d kan vær greit å gjør ting unna ja..lykke t me baby-utstyrs-kjøp da:-)
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 Hehe.... Detta er jo første min, så har endel å skaffe! Hihi... Men det blir jo moro og da. Digger å kikke på babyklær og stæsj! Men mistenker det blir dyrt... :s Meeeen men!!! Tar det med et smiiiil......
endaeintrønder Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2007 hehe,DYRT ja..men d treng jo itj å bli d,e jo ka man gjør d t sjøl egentli!Tru vi brukt ca 16000 på utstyr æ,eller nå sånt..koste jo litt,både bilsikring,sengeutstyr,vogn,stellebord osv osv..men man treng ikke så my som man les på utstyrslista assa,fant fort ut at d va egentli bare tull d som sto der,hehe...har allerede kjøpt supersøte bodyer og bukser(det bruker man mest av)slike sparkebukser m fot,brukte vi ikke,veldi tungvint assa:( men nå som du har lottomilionærmamma,så drysser d litt på dæ åsså tenke æ:-)
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 6. januar 2007 #6 Skrevet 6. januar 2007 Nånånå.... Hehe... Sa ikke lotto-millionær dah..... Det blei ho langt ifra! Men det blei nok til at det drypper litt på oss! Jeg har sånn litt peil på hva jeg trenger.... Mamma fikk en gutt da jeg var 14, og jeg var veldig engasjert da... Hehe.. Gutten ville heller til meg enn til far sin om han var lei seg. Han kallte meg oxo mamma, før han lærte at jeg heter Linn.... Han visste sikkert ikke bedre! Haha!! Heldigvis har fetteren til sambo en masse baby tøy vi kunne få litt av... Håper jeg får gutt, fordi det er det de har! Går seg nok til serru! Hehe....
Twins i magen <3 Skrevet 6. januar 2007 #7 Skrevet 6. januar 2007 Jeg og sambo er studenter og valgte å kjøpe vogn nå (er 15+1 i dag, kjøpte vogn på torsdag), for da slipper vi som du sa å kjøpe alt rett før. Da sprer vi utgiftene litt
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #8 Skrevet 6. januar 2007 Vi har også kjøpt vogn! (er 13+6) På barnas hus får man i hvertfall returnert varene dersom noe skulle gå galt, så du slipper å sitte der med vogn og uten baby! Siden vogna vi ville ha er på salg nå syntes vi det var like greit å slå til med det samme! Men var litt nervøs når vi bar den ut i bilen ja!
NellyPelly82 #14.06.07# Skrevet 6. januar 2007 #9 Skrevet 6. januar 2007 Vi har også kjøpt vogn :-) Og Leandervuggen henger så pent i stativet på barnerommet, den anbefaldes på det sterkeste, er så kanon-nyyydelig! Blir fin ved siden av sengen vår den første tiden, gleder oss til vi kan sette den inn!
~emin~ og Lillingen april-10 Skrevet 7. januar 2007 #10 Skrevet 7. januar 2007 Jeg har termin 3 dager før deg (04.07.07), og jeg fikk vogna mi denne uka. ) Så du er ikke alene om å kjøpe vogn tidlig.
Filosofia m/supersprett Skrevet 7. januar 2007 #11 Skrevet 7. januar 2007 Vi slipper å kjøpe vogn. Mamma har ettertrykkelig gitt beskjed om at den vil hun ta seg av. Tipper det ikke skjer før rundt påsketider, men det er jo plenty av tid før den lille kommer i juni en gang.
Nina-med passasjer Skrevet 7. januar 2007 #12 Skrevet 7. januar 2007 hei.vi har termin på samme dag.070707:) og jeg har kjøpt vogn.var på tilbud så da måtte jeg bare:)
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #13 Skrevet 7. januar 2007 jeg kjøpte vogna i 9 uke jeg da er nå 24+3 var på salg da jeg kjøpte oxo..en brio kombi vogn...tenkte oxo så tidlig men det fikk gå..
Bebbies i magen Skrevet 7. januar 2007 #14 Skrevet 7. januar 2007 Jeg hentet vognen vår samme dagen som ultralyd jeg. Uke 17. For Jeg hadde holdt den av og skulle jeg ha den måtte jeg kjøpe den. Den kostet egentlig 8499, og jeg fikk den for 5999, så da kjøpte jeg den jeg. Sammen med endel annet utstyr som seng, madrass, div småting til senga, stallebor. Ialt fikk vi 5000 i avslag. Derfor vi gjorde det. Det er jo det vi vil ha, og da gadd vi ikke vente. Men man må jo nesten gjøre det man syntes er best selv. Må jo tenke på lommeboka også Iallfall må vi det.
milva76 Skrevet 7. januar 2007 #15 Skrevet 7. januar 2007 Hadde kjøpt vogn før jeg ble gravid. Slå den! I tillegg har vi kjøpt barneseng (Juno) og fått Leandervugge for flere måneder siden. Orker ikke å bry meg om noen syns det er tidlig. Koser meg med å gjøre istand.
Bebbies i magen Skrevet 7. januar 2007 #16 Skrevet 7. januar 2007 Det syntes jeg er en fin innstilling. Det er veldig mange som er så opptatt av hva alle andre sier. Jeg synes det er veldig koselig å komme inn på rommet der vi har satt senga, vogna og stellebordet. Så vasker jeg litt og pusler litt sånn nå og da
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 7. januar 2007 #17 Skrevet 7. januar 2007 ndre rundt i butikkene og se. Bor i ei lita bygd, så det er ikke så ofte man får sjansen. Regner ikke med å få noe særlig fra andre. Litt klær i fødselsgave blir det vel, men måtte kjøpe alle de store tingene selv sist, så det blir vel ikke noen forandring nå. Dere som får vogn og greier i gave er virkelig priviligerte!!
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 7. januar 2007 #18 Skrevet 7. januar 2007 Woops, halve innlegget mitt ble plutselig borte.. Vet ikke hva som skjedde. Prøvde å skrive at jeg er glad folk har sånn avslappet holdning til å kjøpe ting tidlig, det har jeg også!! Man skal jo være positiv, og glede seg mest mulig over det som skal skje. Vi har det meste etter datteren vår, men har bestilt vogn og bilstol i tillegg.Valgte å kjøpe vogn brukt denne gangen. 2005 modell som så helt ny ut, og hadde alle fancy funksjoner. Betalte råttent mye for ny vogn sist, og brukte den bare et års tid. Har tenkt å kjøpe en del babytøy nytt, gitt vekk en del fra forrige gang, også er det jo sånn kos å shoppe til den lille.
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #19 Skrevet 7. januar 2007 jeg er 27 uker og vi kjøpte vogn for en ukestid siden. Hadde en vogn jeg kunne arve, som var brugt 4 mnd men siden dette er vår første ville vi kjøpe noe nytt og endte dermed oppp med high trek bebeconfort til 14.000 med alt tilbehør...helt på tryne mener samboeren min... stellebord, komoder og seng er i hus. Komoden er stappfull etter jeg var med mamma og pappa på shopping for noen dager siden... så nå kan lille Emil bare komme... alt er klart så går bare å drømmer å venter nå... blir lange 13 uker å vente....
endaeintrønder Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #20 Skrevet 7. januar 2007 14000 for ei vogn?????hehe,d syns æ åsså va helt på tryne:-) men dokker som ska ha d,finnes d vogne som koste så my assa???oioi no vart æ enda mer fornøyd me kuppet mitt assa;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå