Gjest Mamsidaisy Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 1) Gode gamle frotte tøybleier. Brukes som underlag på stellebordet i stedet for håndklær. Kan kokevaskes og mye billigere å slite ut en håndklær. 2) Baby bilsete med tilhørende trille (Graco). Herrrrrlig å slippe å bære seg skeiv og skakk til/fra bilen i barnehagen, til butikken osv. Også våkner han ikke når vi skal ut/inn av bilen... 3) Simo kombivogna som var stor nok å sove i selv da guttungen var 3 1/2 og fortsatt trengte å sove i barnehagen! Da vi fikk nr 2 "oppgraderte" vi til nyeste modell. Ikke like fancy som f.eks. 3-hjulingene selvsagt, men vi er fortsatt veldig happy med den.
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 1) Basson Duo vogn 2) Kaiser lammeskinnpose 3) Kaiser lammeskinn 4)Extrema høystol fra babykos
mamma-mi Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 1) Phil&teds 3e-explorer søskenvogn - rett og slett genial. 2)Totseat 3)SkipHop dash stelleveske 3)Voksiposen...
Da HarViTreUnger Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 1. Phil&Ted´s e3 søskenvogn (Ja den er helt genial!!) 2. Lekegrind Babydan Park-a-kid (Gir minstemann litt tid "Vekk" fra storesøster) 3. Sterilisator til flasker 4. Kombinert steamer/mixer til å lage babymat i
lifa og Eline Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 1.- Lammeskinn til senga fra Nøstebarna. 2.- Odenvalder(eller noe sånt)dunpose med bamsen inni. 3.- Gymmatta som brukes som leketeppe ( stor og 2 cm .tykk) 4.- Tiny Love leketeppe m. buer, musikk og speile. 5. Vogna vår Quinny freestyle 3XL comfort. Finnes sikkert noen ting til men dette er de5 viktigste
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 25. februar 2007 #6 Skrevet 25. februar 2007 1) Edge duoen. Helt fantastisk syns jeg. 2) Enig med hi om frottebleier. Vi bruker dem på stellebordet, som gulpekluter, til å tørke småen med ++ 3) Acta Graco Duologic. Hadde først et annet sete, men der ble beltene for korte da han var 3,5mnd... 4) Små pledd og tepper - vi bruker det bestandig. I vogna, på gulvet, på sofaen i bilen osv.
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 25. februar 2007 #7 Skrevet 25. februar 2007 Og ikke minst elektrisk brystpumpe!
My boobs are ok! Skrevet 25. februar 2007 #8 Skrevet 25. februar 2007 1) Dry Kid madrass. Trodde mannen min var smågal når han skulle bruke så mye penger på et "tisselaken", men der tok jeg feil gitt.. 2) Vippestol fra babybjørn 3) stelleveske fra babybjørn 4)stellebord fra Stokke Mitt desidert dårligste kjøpe var bæreselen fra babybjørn - har brukt den 2 ganger i løpet av like mange år :-)
Miamed4mannpåvei Skrevet 13. mars 2007 #9 Skrevet 13. mars 2007 1) Simo bagvogn! Nydelige fjærer, god plass. 2) Ullundertøy, body og stillongs/strømpebukse. 3) Avent brystpumpe (manuell, men funka fint for meg) 4) Ull hjelmlue fra Cubus.
Nina og lille Amalie :o) Skrevet 14. mars 2007 #10 Skrevet 14. mars 2007 1. tfk joggster twist! elsker vogna mi! 2. easyview speilet så jeg kan se snuppa i baksetet når vi er ute og kjører 3.nuby-tallerkenen med sugekopp som snuppa ikke klarer å kaste i gulvet hehe
Nina og lille Amalie :o) Skrevet 14. mars 2007 #11 Skrevet 14. mars 2007 ja og min skip hop dash som er suuuperpraktisk stelleveske med plass til alt jeg skal ha med meg!
Nina og lille Amalie :o) Skrevet 14. mars 2007 #12 Skrevet 14. mars 2007 og dry kid babymadrassen ja- den var veldig kjekk de første månedene da vi ammet i senga og sånn slapp sølet og så hadde hun sin egen seng i senga vår så vi trengte ikke være redde for at hun skulle rulle under dobbeldyna.. og lett å løfte henne over i egen seng etterpå uten at hun våknet fordi det ble kaldt! og super å ta med på tur
Hogne&Anneli Skrevet 10. april 2007 #14 Skrevet 10. april 2007 STONZ baby booties www.lotusbarn.no (bæreklær) Holder seg på føttene. Vann & vindtett. KJEKKE!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå