Nit@™ Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Jeg og datteren min har hver vår nål/brosje til festdraktene våre. Nå finner vi ikke noen av dem, og det er dåp i morgen. Begge er runde med mønster. Begge ligger i boks med blankt lokk på hvit bunn.. Noen som ser en av dem, eller begge? Har leita og leita..
lucky1 Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 jeg ser en hvit tøypose..... den ligger ikke åpenlyst hvi du skjønner.... skap,kartoll,under et bord (sånn bord med hylle), skuffe...sjekk alle slike steder. som sagt en hvit liten tøypose lykke til
Twig Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 jeg får opp en liten hvit eller brunaktig skuff.. uten fdato er jeg litt dårligere t å finne;) har du noe sånt?
Nit@™ Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2007 F. datoen min er 27.06.71 Har noen skuffer i stua og spisestua... leite en gang til.. Datteren min har funnet sin. Hun hadde den på rommet sitt, bare min igjen...
Twig Skrevet 6. januar 2007 #6 Skrevet 6. januar 2007 Gjør det.. jeg kan prøve mer senere om du ikke finner den )
Nit@™ Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2007 Har leita i alle skap og skuffer i stua, men den er ikke der ( Ser du noe mer? Høyt/lavt/kaldt/varmt )??
Twig Skrevet 6. januar 2007 #8 Skrevet 6. januar 2007 Lavt og varmt ) himmel og hav.. ser noe bad nå, med fdatoen din
Nit@™ Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. januar 2007 Hmm kanskje på badet.. *løper og sjekker* Der er det brun og hvit innredning, så kanskje...??? Varmt er det der også.. Men himmer og hav er det ikke der da... ) he he..
Twig Skrevet 6. januar 2007 #10 Skrevet 6. januar 2007 hehe, da begynner jeg jaggu og lure nå ser ikke jeg mer hvertfall *fniis*
Nit@™ Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 7. januar 2007 Neida, jeg har ikke funnet den. Har lånt en annen. Fikk selvsagt årets største migreneanfall i går også da. Var ferdig med lokale, med pynting osv, kom hjem kl 22 og skulle kose oss med litt bakt potet... Det ble senga på meg. Kasta opp og var skikkelig dårlig. Heldigvis er det skjelden jeg får så ille anfall. Ganske grei form i dag heldigvis. Nå er det ikke lenge til Eskil sin dåp.. Bare noen timer.. Må opp og få opp mannen av senga.... Vi snakkes Klemmer
Twig Skrevet 7. januar 2007 #13 Skrevet 7. januar 2007 Merkelig hvor det kan ha tatt veien hen Håper dere har hatt en fin dåp? Formen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå