lis70 Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Er plaget av halsbrann, spesielt om kvelden. Er det noen som har noen gode råd - om mat man bør holde seg unna, ting som kan hjelpe når halsbrannen først har begynt ??
mammaigjen:-) Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 jeg var også plaget av dette her om kvelden og fikk ikke sove pga det. jeg byttet til en høyere hodepute. da ble det mye bedre og jeg fikk sove. kan jo være verdt et forsøk :-)
*Milla74* Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 Hei! Jeg tror vi reagerer på forskjellige ting, så du må nok bare finne ut hva som "trigger" din halsbrann. Jeg var ikke veldig plaget under sist svangerskap, bare litt i perioder. Men jeg fikk et råd om å spise noen "sweet hearts" sukkertøy, og det funka greit for meg.
Kondis som en murstein Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 Melk hjelper på meg... Har funnet ut at min halsbrann kommer av Cola og Fazer Mint, hehe...
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 6. januar 2007 #6 Skrevet 6. januar 2007 Jeg var mye plaget med det de to første svangerskapene, og fikk fort kraftig halsbrann i dette svangerskapet. Det ligger noen råd under "kjerringråd"-siden her inne. Det beste er å finne ut hva du får halsbrann av. Jeg har funnet ut at jeg ikke kan spise røkt mat, sterk mat, kan ikke drikke appelsinjuice av noe slag, selv om jeg kan spise appelsiner.... Og paradoksalt nok står det at banan kan hjelpe mot halsbrann, men å meg er det en av de tingene som trigges halsbrannen kraftigst....! Jeg har ikke spist bana på tre mnd,jeg... :§ Du får ha lykke til med å finne ut hva du kan spise og ikke, og håper du ikke blir veldig plaget av det. Kos deg!! )
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #7 Skrevet 6. januar 2007 Er noen tabletter som heter Link. Får kjøpt de på apoteket. Funker som faen. Hadde ikke overlevd uten de. Og man kan knaske de så mye man vil gjennom hele svangerskapet
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 6. januar 2007 #8 Skrevet 6. januar 2007 joda, det finnes flere typer. Personlig har jeg Titralac stående i skapet når det blir for ille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå