*dea-medgullskattimagen* Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 jeg var på UL i uke 25, og da sa jm at det mest sannsynlig var jente. på denne tiden er det vel ganske lett å se om det er gutt? nå er jeg i uke 35 og gruer meg litt.. fordi jeg har så mye jenteklær
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 når du er på UL i uke 25 så begynner det å bli veldig vanskelig å se kjønnet. Jo lengre frem du kommer jo verre blir det. Det er derfor man går til rutine UL i uke 18-20 da man ser det best! Skulle det bli en gutt så får du bare selge jenteklærne som du ikke vil gjemme på enten på finn.no eller på auksjon hos qxl.no
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 Er ikke for at det er lettere og se kjønn man går på ul i uke 17-19, men for det er da en ser best om babyen er frisk!! Ville tro det er lettere og evt se kjønn når en er komt lenger ut i svangerskapet?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 Det blir trangere etter hvert, så ikke nødvendigvis lettere å se siden babyen da krøller seg sammen, mens i uke 17-19 har den god plass, slik at h*n oftere ligger utstrakt og man kan se mellom beina. Er selvsagt mulig å se kjønn etter uke 17-19 også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå